śpicie?
goła baba
2018-01-21 21:07:38 UTC
bo ja tak
ikov
2018-01-22 07:15:07 UTC
Post by goła baba
bo ja tak
Przewracam się na drugi bok w międzyczasie.
kwaczy
2018-01-22 07:32:07 UTC
Tak podejrzewałem, że można się przewracać między czasami.
ikov
2018-01-22 07:50:02 UTC
Czasami można.
goła baba
2018-01-22 12:21:03 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
bo ja tak
Przewracam się na drugi bok w międzyczasie.
Tak podejrzewałem, że można się przewracać między czasami.
Czasami można.
Ale trzeba uważać, bo ja myślałam, że dziś jest wczoraj, a to było już
jutro. I znów się ZUS będzie czepiał.
ikov
Owoc żywota Twego je ZUS. Je szcze palce oblizuje.
goła baba
I ma ryja. Zawsze dziewica na bezrybiu.
kwaczy
Na bezrybiu i syrena nie połowi.
goła baba
2018-01-26 07:10:42 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Lepsza syrena w garażu niż mercedes w leasingu. Chyba, że Jessica
Mercedes. Choć to właściwie bardziej trabant.
ikov
Az musiałem poszukać co to za model. Małe zderzaki, aż żal stuknąć.
kwaczy
W sumie to nie wiem, czy taki mercedes z multiplą nie przegra.
ikov
2018-01-29 14:56:00 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Wstyd pokazać się z multiplą na mieście, ale z drugiej stronie nikt nie
będzie pchał się do środka.
goła baba
2018-01-30 07:37:31 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
To jest właśnie ten odwieczny dylemat: lepiej żona piękna czy brzydka i
wierna? Lepiej jeść tort wspólnie z kolegami, czy gówno samemu?
ikov
2018-01-30 09:04:39 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Zawsze zostaje ewentualność pod postacią samodzielnego dmuchania
świeczki, bez tortu.
kwaczy
2018-01-30 09:27:30 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Zawsze to mnie interesowało. Zapala się świeczki, żeby je zdmuchnąć. Co
za bezsensowne działania. To nie można ich już nie zapalać od razu?
ikov
Chodzi o sam fakt jarania się płomieniem, tzn. podniecanie ognia.
goła baba
2018-01-30 12:04:01 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Także wznie - canie, w ogóle wszelkie canie jest miłe - macanie,
pacanie, cacanie, ale już obiecanki macanki to nie.
Jaranie się pochodzi ze staropolskiego, robić coś głęboko- stąd jar.
Jaromir - głęboko lubi pokój, a Jarosław z kolei ma wszystkich głęboko.
ikov
2018-01-30 15:01:53 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Sław pochodzi od "Sławeusz", czyli człowiek który nie ma siły. Np taki
Sławomir ma słaby pokój, czyli szałas lub na miot.
goła baba
2018-01-31 10:48:28 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
I żona jego Sławojka bardzo słaba, miota się co rok. To już siódmy miot,
jak donoszą tutejsze annały.
kwaczy
2018-01-31 12:01:01 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Nie wierz im, to artykuły sponsorowane. Okoliczni myślą, że Sławomir ze
Sławojką mają namiot z dziesięcioma sypialniami.
goła baba
2018-01-31 12:20:22 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
A w każdej sypialni po dziesięć Ukraińców. I niech każdy zrobi po 200
pierogów dziennie!
ikov
Okoliczny dziewczynom na nocnej zmianie też się lepią pierogi.
kwaczy
Ukraińcy? Pierogi? Oni znani z barszczu są. Pierogi Ruskie robią.
goła baba
Najlepszy barszcz robi Sosnowski. Pychota. Pali na wejściu i na wyjściu.
kwaczy
Tyle pali, chociaż z filtrem?
goła baba
2018-02-05 11:08:21 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Kupuje z filtrem, potem odłamuje i pali bez. A filtry używa do
ocieplenia strychu.
ikov
Ale jak on ten bez pali?
goła baba
Bez kitu, ale tylko jak nie ma lipy.
ikov
Ważne żeby konar płonął, bo inaczej wiotka witka.
goła baba
Witek wziął nie swoją czapkę i tyle go widzieli!
ikov
2018-02-09 12:26:26 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Pamiętam czytankę z zerówki, tam Witek nalewał wody do worka. Lata
mijają, a ten dalej chuligani. W tym tempie do emerytury włamie się do
warzywniaka i narobi w pory.
kwaczy
Byle granatów nie ruszał.
goła baba
I selerów. Selery są the best.
ikov
Na straganie były tylko felerne.
kwaczy
Salary the best? chyba nie u mnie.
ikov
Warto zostać jaroszem - kapusty, sałaty, zielonych masz do porzygania.
kwaczy
Ja rossem nie jestem. Ross to ten od zulu guli.
ikov
2018-02-16 09:42:15 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
[...]
Ross grał też w Przyjaciołach, a za zulu gulę ma dostać nobla i honoris
kał za wartość autystyczną.
kwaczy
Mo przyjaciel też dostał jobla ale chyba nie zał kał.
goła baba
2018-02-16 14:12:35 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Dzisiaj ktoś z moich gości prawie zad kał toaletę. Ale honorowo się nie
przyznał.
kwaczy
Nad zad kaną toaletą śpiewa się odę tkał do młodości.
ikov
To już wystarczy pisać laurek kupa mięci?
goła baba
To już bym wolała napisać donos. I do wos.
kwaczy
2018-02-22 21:00:23 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Jak do nos, to tylko anonimowany.

---
kwaczy
2018-02-23 06:51:21 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
No i miało być anonimowane a zwykły tekst mi się podłączył od
przeciwwirusa. Nawet gifa nie dorzucił.
ikov
Załączniki się upeesem przesyła, albo decha elem.
goła baba
2018-02-27 09:07:45 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Dhl jest w dechę. A donosy najlepsze są animowane. Sama donosiłam mężowi
nieraz śniadanie, to wiem.
kwaczy
Takiego królika baksa animowanego na śniadanie można pojeść.
ikov
Sprawdzam tylko czy nie zostawiłem w tym wątku takiego wihajstra.
kwaczy
Był tu taki tenteges, ale poszedł z firlipiętkiem.
ikov
2019-02-19 09:58:40 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Przydasiu wróć! A może Adasiu... coś z kleksem w każdym razie.