Nie wszyscy naraz
ikov
2019-07-26 10:52:20 UTC
Lepiej na dwa razy, po trzy razy, a nawet cztery razy - raz po raz.
goła baba
2019-08-02 14:46:23 UTC
Tego nawet najstarsze Bułgarki nie zniosą.
ikov
2019-08-05 06:24:53 UTC
Widocznie mieszkają w innym akademiku niż wizaż i stosunki międzynarodowe.
kwaczy
2019-08-05 09:02:05 UTC
Stosunki międzynarodowe gwarancją prawidłowej ewolucji.
goła baba
Prawidłowa owulacja gwarancją wolnego od stosunków!
ikov
No to dupa...
kwaczy
I to Lepiej na dwa razy, po trzy razy, a nawet cztery razy - raz po raz.
goła baba
2019-08-06 09:43:29 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Tabliczka mnożenia, kiedy to było! Ja i tak już tyle lat czekam, aż
przyda mi się sinus i cosinus.
ikov
A Ty nigdy z nikim nie tangens?
goła baba
Ale to było raz i po picie z gorasem.
kwaczy
Ja po picie też daję w kwadrat i znajduję poziome miejsce zerowe.
goła baba
Dziwne, moje miejsce zerowe jest pionowe. Może to z wiekiem.
ikov
Z wiekiem trumny wiele spraw się zeruje. I coś zaczyna żerować.
goła baba
2019-08-20 07:41:05 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Moja babcia już stoi nad wiekiem i wszystkim z ochotą żyruje. Ma
nadzieję na złotą kartę Providenta. To jakaś pasta do zębów? Babcia nie
ma zębów.
ikov
Te bez zębów są najbardziej zgryźliwe.
goła baba
Zaliżą na śmierć. Angaż na poczcie polecam.
ikov
W poczcie honorowym przychodni lekarskiej będą trzymać chorą giew.
goła baba
A pod chorą Ży.
ikov
Wy mioty swoje zostawcie w domu.
goła baba
Na mioty zbieram, dopiero pierwsze śniadanie za mną.
ikov
Będzie znów przed, pod i na Tobie po miocie.
goła baba
A to za miotę. Mów mi kulomiocie, K'miocie.
kwaczy
Normalnie nie wiem co napisać. Więc chyba napiszę taczka.
ikov
Wyskoczyłeś z tą taczką jak za błocko namydlę.
goła baba
i jak Filip z konopią. Diler dylu dylu na badylu.
kwaczy
Z kopią. Na koniu. I tyłki skopią. A potem zakopią.
goła baba
To idę sobie skopiuję, zanim mnie wykopią.
ikov
Ida jest zabezpieczona przed powieleniem.
goła baba
A no to może dawać. A analiza?
kwaczy
Analiza moczu może być skopiowana, o ile Moczu się zgodzi.
goła baba
Zgodzi się o 250ml moczu. Tyle.
kwaczy
Strasznie dużo! Jak stąd do Wrocławia po południu!
goła baba
A stąd to będzie litr i tylko jeśli było piwo w warsie.
ikov
Zamawiasz piwo w warsie, a obsługa daje ci puszkę.
kwaczy
Daje ci puszkę? A jeżeli to będzie facet, to jej nie da.
goła baba
To są jakieś jaja!
KrzysiekSX
kieś to były jaja jak Arrrrr!buzy
ikov
Z pieczątką że z chowu klatkowego.
kwaczy
O to nie u mnie, ledwo do pępka dociągnę. Mam zwolnego biegu.
goła baba
2019-09-06 07:17:58 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Niby z wolnego, a nigdy mi się nie udało takiej kury złapać. Za to
świnka bardzo łatwo.
KrzysiekSX
Bo kura zła,pać trzeba kapciem
goła baba
Bóg złapać za radę.
KrzysiekSX
Kum kum, rade rade, przeleciał bocian.
kwaczy
O to się kura musiała zdziwić.
ikov
Do teraz nie kuma.
goła baba
2019-09-10 06:22:47 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Potrzebujesz siana? Idź do Bociana. Bocian sczwany lis, trzeba czytać
małymi literkami, bo tam są kruczki.
KrzysiekSX
Małymi literkami kruczki, a dużymi kruki.
goła baba
Dy nyjbliższyj żybki ty jy mym 2537 kruki. Czywyj!
kwaczy
Po 17:00 jest 4356 kroków. Bo chodnik przenoszą na drugą stronę ulicy.
goła baba
Właśnie mi dentysta kazał pić drugą stroną.
KrzysiekSX
A czy skonsultował to z proktologiem?
goła baba
Owszem, ale dał mu jakieś leki do dupy.
ikov
Żonie lekarz zapisał dowcipne.
kwaczy
Sprawdź jaki smak, te co dostała moja w ogóle mi nie smakowały.
goła baba
Ani mi.
kwaczy
Animi to podróbka, oryginalne to Anime.
goła baba
Anime, anibe, anikukuryku.
kwaczy
To co na obiad będzie?
goła baba
2019-09-18 18:31:20 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Zupa z trupa, kawał rany i chleb ropą smarowany.
ikov
2019-09-19 07:02:43 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Okoliczne schronisko wraz ze strażą pożarną zapraszają na hot-dogi i
kot-lety.
goła baba
2019-09-19 10:51:45 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
Lubię psy i koty, tylko za długo się gotują.
ikov
2019-09-20 13:26:16 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Nie obrałaś z budy.
goła baba
2019-09-21 17:53:00 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w
domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Nie obieram. Tam jest najwięcej witamin.
ikov
2019-09-23 12:58:04 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w
domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Rosiewicz się mylił?
goła baba
2019-09-23 16:55:28 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie w
domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co napisać.
Więc chyba napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką jak za
błocko namydlę.
i jak Filip z konopią. Diler
dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I tyłki
skopią. A potem zakopią.
[...]
I to nie raz. Dobrze, że nie jest saperem. Chociaż w sumie... niezbyt go
lubię.
kwaczy
2019-09-24 09:45:49 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie
w domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba napiszę
taczka.
To go nie jedz.
goła baba
2019-09-25 09:23:45 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje zostawcie
w domu.
Na mioty zbieram, dopiero
pierwsze śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i
na Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba napiszę
taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką jak
za błocko namydlę.
i jak Filip z konopią. Diler
dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I tyłki
skopią. A potem zakopią.
To idę sobie skopiuję, zanim
mnie wykopią.
Za późno. Ale mam 10 dni na zwrot.
KrzysiekSX
Nigdy nie jest za późno na zwrot akcji bądź obligacji bądź co bądź.
kwaczy
2019-09-25 12:23:27 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty zbieram,
dopiero pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod i
na Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba
napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką jak
za błocko namydlę.
i jak Filip z konopią. Diler
dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I tyłki
skopią. A potem zakopią.
To idę sobie skopiuję, zanim
mnie wykopią.
Ida jest zabezpieczona przed
powieleniem.
A no to może dawać. A analiza?
Analiza moczu może być
skopiowana, o ile Moczu się zgodzi.
Zgodzi się o 250ml moczu. Tyle.
Strasznie dużo! Jak stąd do
Wrocławia po południu!
Jakkolwiek azaliż.
goła baba
2019-09-25 12:37:25 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty zbieram,
dopiero pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów przed, pod
i na Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba
napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką
jak za błocko namydlę.
i jak Filip z konopią.
Diler dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I tyłki
skopią. A potem zakopią.
To idę sobie skopiuję, zanim
mnie wykopią.
Jakkolwiek zaliże, bynajmniej.
KrzysiekSX
2019-09-26 07:13:27 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Czyli nie negujesz faktu swojego sprzeciwu wobec potwierdzenia braku
poparcia dla wycofania inicjatywy zaprzeczenia zrezygnowania z odmowy zaliżania
czy nie?
goła baba
2019-09-26 08:11:35 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty zbieram,
dopiero pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów przed,
pod i na Tobie po
miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba
napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką
jak za błocko namydlę.
i jak Filip z konopią.
Diler dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I tyłki
skopią. A potem zakopią.
To idę sobie skopiuję,
zanim mnie wykopią.
[...]
A stąd to będzie litr i tylko
jeśli było piwo w warsie.
[...]
Nie odpowiem bez adwokata (albo krupniku/a), ale potrzebujemy takich
ludzi w naszej partii.
kwaczy
2019-09-26 10:36:08 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty zbieram,
dopiero pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów przed,
pod i na Tobie po
miocie.
A to za miotę. Mów mi
kulomiocie, K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba
napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą taczką
jak za błocko namydlę.
i jak Filip z konopią.
Diler dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I
tyłki skopią. A potem
zakopią.
To idę sobie skopiuję,
zanim mnie wykopią.
Ida jest zabezpieczona
przed powieleniem.
A no to może dawać. A analiza?
Analiza moczu może być
skopiowana, o ile Moczu się
zgodzi.
Zgodzi się o 250ml moczu. Tyle.
Strasznie dużo! Jak stąd do
Wrocławia po południu!
A stąd to będzie litr i tylko
jeśli było piwo w warsie.
Zamawiasz piwo w warsie, a
obsługa daje ci puszkę.
[...]
Ależ Pan Minister zadał proste pytanie, na które, jak zwykle zresztą,
nie otrzymał odpowiedzi i dlatego marchewka się skończyła.
goła baba
2019-09-26 11:43:07 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty zbieram,
dopiero pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów przed,
pod i na Tobie po
miocie.
A to za miotę. Mów
mi kulomiocie,
K'miocie.
Normalnie nie wiem co
napisać. Więc chyba
napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą
taczką jak za błocko
namydlę.
i jak Filip z konopią.
Diler dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I
tyłki skopią. A potem
zakopią.
To idę sobie skopiuję,
zanim mnie wykopią.
Ida jest zabezpieczona
przed powieleniem.
A no to może dawać. A analiza?
Analiza moczu może być
skopiowana, o ile Moczu się
zgodzi.
[...]
Daje ci puszkę? A jeżeli to
będzie facet, to jej nie da.
Został tylko kij. Biednemu zawsze wiatry w oczy.
KrzysiekSX
2019-09-27 07:55:39 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
No i wyszło jak zwykle: przed wyborami była obiecana dupa, a po wyborach został
tylko wiatr.
kwaczy
2019-09-27 09:06:43 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty swoje
zostawcie w domu.
Na mioty
zbieram, dopiero
pierwsze
śniadanie za mną.
Będzie znów
przed, pod i na
Tobie po miocie.
A to za miotę. Mów
mi kulomiocie,
K'miocie.
Normalnie nie wiem
co napisać. Więc
chyba napiszę taczka.
Wyskoczyłeś z tą
taczką jak za błocko
namydlę.
i jak Filip z
konopią. Diler dylu
dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu. I
tyłki skopią. A potem
zakopią.
To idę sobie skopiuję,
zanim mnie wykopią.
Ida jest zabezpieczona
przed powieleniem.
A no to może dawać. A
analiza?
Analiza moczu może być
skopiowana, o ile Moczu
się zgodzi.
Zgodzi się o 250ml moczu.
Tyle.
Cos niucham, że to nie bryza śródziemnomorska.
KrzysiekSX
owsiki ćwierkają, że to cyklon Edfart
goła baba
Ale cyklop, cy nie?
KrzysiekSX
Okowiście, że tak, powiem nawet więcej, dla cyklopów lornetki w promocji 50%.
ikov
2019-09-30 21:15:20 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Wy mioty
swoje
zostawcie w
domu.
Na mioty
zbieram,
dopiero
pierwsze
śniadanie za
mną.
Będzie znów
przed, pod i
na Tobie po
miocie.
A to za miotę.
Mów mi
kulomiocie,
K'miocie.
Normalnie nie
wiem co
napisać. Więc
chyba napiszę
taczka.
Wyskoczyłeś z tą
taczką jak za
błocko namydlę.
i jak Filip z
konopią. Diler
dylu dylu na badylu.
Z kopią. Na koniu.
I tyłki skopią. A
potem zakopią.
To idę sobie
skopiuję, zanim
mnie wykopią.
Ida jest
zabezpieczona przed
powieleniem.
A no to może dawać. A
analiza?
Analiza moczu może być
skopiowana, o ile
Moczu się zgodzi.
Zgodzi się o 250ml
moczu. Tyle.
Strasznie dużo! Jak stąd
do Wrocławia po południu!
A stąd to będzie litr i
tylko jeśli było piwo w
warsie.
Zamawiasz piwo w warsie, a
obsługa daje ci puszkę.
Daje ci puszkę? A jeżeli to
będzie facet, to jej nie da.
To są jakieś jaja!
kieś to były jaja jak
Arrrrr!buzy
Z pieczątką że z chowu
klatkowego.
Zezowate cyklopy mogą liczyć na zniżkę na peryskopy?
goła baba
Dołączam się: na co mogą liczyć niewidome cyklopy?
kwaczy
2019-10-01 09:25:29 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Cy klopy są w spsedazy? Bo na dwozu jus zimno się robi i wygódka
niewygodna...
KrzysiekSX
2019-10-01 13:35:26 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Odpowiadam w porządku hromolololoidycznym: tak, wózkowy Józek ich może zniżyć
zwyżką nawet wielokrotnie, dla niewidomych mamy lornetki braila, tak, pod modżewiem.
goła baba
2019-10-01 18:40:56 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Zamawiasz piwo w
warsie, a obsługa daje
ci puszkę.
Daje ci puszkę? A
jeżeli to będzie facet,
to jej nie da.
To są jakieś jaja!
kieś to były jaja jak
Arrrrr!buzy
Z pieczątką że z chowu
klatkowego.
O to nie u mnie, ledwo do
pępka dociągnę. Mam
zwolnego biegu.
[...]
Czy to będzie tam za kżewami? Pytam, bo jestem krótkowidzem - od 7-10, w
dni powszednie. Czy te lornetki są z meduzą?
KrzysiekSX
2019-10-02 05:51:16 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
jakimi kżewami, przecież to rzywopłot! przez Ciebie orgodnik siedzi i płacze...
a lornetki z duzą to by były ruskie, te są japońskie z nie duzą, a najważniejsze
że tanio!
goła baba
Jak tanio, to biorę, płaczę zbliżeniowo albo tradycyjnie - wylewem.
kwaczy
Jak tanio, to biorę, płaczę zbliżeniowo albo tradycyjnie - wylewem.Zbliżeniowo to chyba u prostytutki?
goła baba
Ja tam się Krzyśka o profesję nie pytam. Niech zarabia, jak lubi.
KrzysiekSX
Jako taxidermista-hobbista wolę wylewem, bo potem pobiorę jeszcze zbliżeniowo.
goła baba
2019-10-03 11:27:41 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Jako hobbistyczny kontroler skarbowy jestem zaniepokojona i wietrzę
wykroczenie. Oszczędzam wodę.
kwaczy
2019-10-03 17:50:55 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
W takim przypadku, czyli wietrzenia, lepiej oddychać wolniej i
oszczędzać powietrze. Wodę trzeba oszczędzać na ewentualne wycieki.
Bruno Brunowski
2019-10-03 20:26:55 UTC
Przepraszam, że przeszkadzam, którędy na Mławę i na Nabuguwewłodawie?
Bruno
KrzysiekSX
2019-10-04 07:36:50 UTC
Przepraszam, że przeszkadzam, którędy na Mławę i na Nabuguwewłodawie?Burdeli w mieście dużo, ale który oferuje 'na Mławę' to nie wiem.
goła baba
2019-10-04 09:10:39 UTC
Post by Bruno Brunowski
Przepraszam, że przeszkadzam, którędy na Mławę i na
Nabuguwewłodawie?Burdeli w mieście dużo, ale który oferuje 'na Mławę'
to nie wiem.
A na buguwewłodawie? Znam jednego Władka, ale nie wiem, czy starczy, czy
młodzieńczy.
KrzysiekSX
jak sterczy to i starczy starczy...
kwaczy
Jak starczy sterczy to nie znaczy, że starczy.
KrzysiekSX
jak widać zdania są podzielone jak śróddzidzie dzidy od zadzidzia dzidy.
goła baba
oraz prześcieradło i zaścieradło. I ostatnio, potrzymaj mi zapitkę. Za co?
kwaczy
Dam ci puszkę, jak lubisz.
goła baba
2019-10-07 18:08:06 UTC
[...]