ciepło
kwaczy
2018-04-09 09:51:08 UTC
To taki anty-wątek w stosunku do 'zimno'.
ikov
2018-04-09 13:00:24 UTC
Ten wątek zrobi zwrot o 360­°!
kwaczy
2018-04-10 06:04:57 UTC
I to dwa razy!
goła baba
2018-04-10 08:05:32 UTC
Zakręciło mi się w głowie.
kwaczy
To od ciepła?
ikov
Nie, od szyi w górę.
Jakub Danecki
Coś kręcisz.
goła baba
Rozkręca interes. Lepiej się odsunąć.
kwaczy
Uwaga, będzie startował!
goła baba
Na prezydenta.
kwaczy
Jeżeli już to na prezesa. Prezydent ma żonę, a prezes kota.
goła baba
Jak się ma żonę, to też można dostać kota.
kwaczy
Ja ostatnio nawet dostałem premię. Mam żonę.
goła baba
2018-04-13 06:52:21 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
A ja nie mam. To dlatego ja nie dostałam premii! Czas się ożenić. Ale
czy nie wychodzi taniej bez żony i bez premii?
kwaczy
Nie wiem ile kosztuje utrzymanie premii.
goła baba
Trochę nadgodzin i wazeliniarstwa.
ikov
W biurze siedzi Arkadiusz i sekret Arka.
kwaczy
Pewnie ma jakiś interes.
ikov
Ksywka Roman S.
goła baba
Roman tyka wszystko co się rusza. Wszyscy schowali się w pokoju ksero.
ikov
Wandal w pokoju ksero kopie.
goła baba
Proponuję przesunąć do sekcji grabarzy.
ikov
Bez zwłoki będą nawaleni w trupa.
goła baba
2018-04-24 14:11:32 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Za zwłoki naliczymy odsetki. A na trupa da się rabaty. Tylko nie wiem z
czym.
kwaczy
Rabaty w grządki. Ładnie rosną. A z trupami jakoś się ułoży.
goła baba
2018-04-26 10:07:41 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Będą lepiej rośliny rosły. Trupia farma.
A mój ojciec pedział mi, że posypuje truskawki gównem, żeby były lepsze.
Dziwne. Ja je posypuję cukrem.
kwaczy
2018-04-27 15:24:14 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Każdy ma własne ulubione smaki. Ja lubię truskawki bez szypułek i z
miseczki, najlepiej C.
ikov
A D są B?
kwaczy
a skąd.
ikov
Z przodu, chyba że nie ma różnicy z tyłem, to wtedy "d"-eska...
kwaczy
2018-05-02 12:23:56 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Bo to wtedy jest dla hecy. Z przodu plecy, z tyłu plecy. A środkiem
Wisła płyyyyyynie......
goła baba
Płynie, płynie i w Żuławach wpada w depresję.
ikov
2018-05-02 12:53:18 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Pracuję blisko Wisły, po jej drugiej stronie widzę Żuławy i jak patrzę w
tamtym kierunku to mi zawsze smutno się robi.
goła baba
Dobrze, że nie mieszkasz w Zakopanem, góralu czy ci nie żal?
kwaczy
Stamtąd Żuław żuraw nawet nie zobaczy
goła baba
Zapuszczę go do sąsiadów i krople do oczu.
kwaczy
Bardzo mili ludzie, takie sól do rany przyłóż.
ikov
Z sąsiadami najlepiej wchodzi się na zdjęciu ich z listy lokatorów.
kwaczy
Ciekawe kto ich tam położył.
ikov
Położna.
goła baba
Przyniosę leżajski.
ikov
2018-05-21 07:01:08 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Harnaś z tatr kradnie perły z leżajska, a lech utyskuje na żubra z
żywca, ale warka Wam od tego!
kwaczy
Jak taki odważny, niech ukradnie perły żubra!
ikov
2018-05-21 11:32:15 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Przypasteryzować mu raz czy drugi, a potem do puszki, lub co najmniej
nabić mu. W butelkę.
goła baba
A tam gin. I Tonik Halik.
ikov
I Gucwińska niech też pije.
goła baba
Majtki mnie piją.
kwaczy
Czytała Krystyna Czubówna.
goła baba
2018-05-25 08:18:58 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Jak się ma żonę, to też można
dostać kota.
[...]
Ale nikt jej nie poznał. W ciasnych majtkach nawet Chuck Norris nie daje
rady.
kwaczy
To ciasne majtki nie dają rady z Czakiem.
ikov
Zależy jak dużą czakę zrobisz, a stringi to prawie wcale.
goła baba
2018-05-25 19:29:44 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Ja ostatnio nawet dostałem
premię. Mam żonę.
Najlepszą czakę robią Zulusi. Ale oni nie noszą majtek.
kwaczy
2018-05-27 06:01:55 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Zakręciło mi się w głowie.
To od ciepła?
Nie, od szyi w górę.
Coś kręcisz.
Rozkręca interes. Lepiej
się odsunąć.
Kiedyś taki jeden Zulugul był w telewiji.
ikov
2018-05-28 06:12:08 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Zakręciło mi się w
głowie.
To od ciepła?
Nie, od szyi w górę.
Coś kręcisz.
Rozkręca interes. Lepiej
się odsunąć.
Uwaga, będzie startował!
Na prezydenta.
Jeżeli już to na prezesa.
Prezydent ma żonę, a prezes
kota.
Jak się ma żonę, to też można
dostać kota.
Ja ostatnio nawet dostałem
premię. Mam żonę.
A ja nie mam. To dlatego ja nie
dostałam premii! Czas się
ożenić. Ale czy nie wychodzi
taniej bez żony i bez premii?
Pamiętamy, w pomarańczowym berecie był jak oranżenada.
goła baba
2018-05-30 18:35:14 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Zakręciło mi się w
głowie.
To od ciepła?
Nie, od szyi w górę.
Coś kręcisz.
Rozkręca interes. Lepiej
się odsunąć.
Uwaga, będzie startował!
Na prezydenta.
Jeżeli już to na prezesa.
Prezydent ma żonę, a prezes
kota.
Jak się ma żonę, to też można
dostać kota.
Ja ostatnio nawet dostałem
premię. Mam żonę.
A ja nie mam. To dlatego ja nie
dostałam premii! Czas się
ożenić. Ale czy nie wychodzi
taniej bez żony i bez premii?
Lepsze niż e-cola i za-kola.
Jakub Danecki
Ale e-cola razi prądem, bo przewodzi zzakoła.
kwaczy
Musiałby to być nadprzewodnik, szef przewodników.
goła baba
Chief of staff. Król dealerów.
ikov
2018-06-05 06:53:20 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Król bez korony, ma za to franki.
W kredycie.
goła baba
2018-06-06 08:59:02 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
I kupił za nie królowej Karolinie toyotę corolla. Nówka sztuka second
hand mało śmigana. Skąpiec.
ikov
Nawet gazu nie zamontował, podobno dieta królowej wystarczy.
kwaczy
To musi lecieć z grubej rury.
ikov
Szpiedzy z gazpromu już jej siedzą na ogonie.
goła baba
It's ogon with the wind.
kwaczy
A jak gazprom, to i sam o gon się znajdzie.
goła baba
A ja myślę, że w Mundialu znów będziemy w ogonie. Jeśli nie w czarnej d.
ikov
Nigdy nie rozumiałem siatkówki, jedynie rogówkę. Wpadła mi w oko.
goła baba
2018-06-14 20:16:51 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Bo tobie yawsye jednzm okiem wpada drugim obuchem wzpada. Ynowu ktođ
gryeba pryz klawiaturye__ Gwniarye! Nogi y dupz powrzwam!!
ikov
Dziwnie napisałaś. Co z dupy gówniarzom powyrywasz, bo nie mogę odczytać?
kwaczy
2018-06-15 10:39:36 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Jeżeli to gówniarze z Afryki, to pewnie drużynę z mundialu. Jeżeli nie
będzie w ogonie.
goła baba
No to jeszcze tylko wp...dol od Kolumbii i wakacje!
kwaczy
Teraz to nawet za wp..dol trzeba zapłacić
ikov
Kolega biedny ale mu wlejcie, my podżyrujemy.
goła baba
Ja mogę mu najwyżej podeżreć coś. Byle nie tuczące było.
kwaczy
Staraj się nie podeżreć gardła, jestem do niego bardzo przywiązany.
goła baba
Założę Ci krawat. Taki zapasowy. Zapaśniczy znaczy.
kwaczy
Bo to zapasy dla dżentelmenów. Na matę tylko w krawatach i z martini.
ikov
Moja babcia robiła zapasy na zimę, potrafiła nawet wyrwać rzepkę.
goła baba
2018-06-25 18:49:20 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
A dziad wiedział, nie powiedział, że ma wodę w kolankach, cukier w
kostkach i cholesterol.
kwaczy
Uuuu to w PRL był gość z takimi zapasami.
goła baba
2018-06-27 08:24:31 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]