ciekawe pytania
Kwaczy
2022-10-18 20:23:03 UTC
Czy ktoś może mi powiedzieć, dlaczego świeże słońce pachnie na żółto?
KrzysiekSX
2022-10-19 07:23:25 UTC
A wąchasz z przodu czy z tyłu?
Kwaczy
2022-10-19 12:56:01 UTC
Przez lornetkę. Najpierw popatrzyłem, teraz tylko wącham.
KrzysiekSX
2022-10-19 14:14:30 UTC
A trzeba było patrzeć przez lunete, mógłbyś patrzyć 2 razy.
Kwaczy
Ale i tak raz bym wąchał, więc kości zostały rozrzucone.
KrzysiekSX
2022-10-20 09:07:18 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
295 psów w Twojej okolicy lubi ten post (i jedna napalona mamuśka, pewnie będzie
gotować rosołek).
Kwaczy
2022-10-21 06:35:49 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
To będzie duży gar chińskiego rosołu, ale podobno w Chinach wolą
pieczone a nie gotowane.
ikov
2022-10-21 13:13:59 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
Jak nie będzie gotowa, to będzie piekło tam gdzie zwykle szczy
pie. I pytanie dość zasadne - czy chinki noszą japonki?
KrzysiekSX
Chinkę poniosą japonki tam, gdzie ślisko.
ikov
Nadal ślisko czy już obeschło? Bo nie wiem czy można już wejść.
KrzysiekSX
Spoko, dzisiaj to jak po lodzie. Znaczy się boli gardło albo kolana.
Kwaczy
Nie znam, czy mogę prosić o wykład?
KrzysiekSX
2022-11-25 09:19:04 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
Jeśli myślimy o lodzie, to np. 'wykłada się jak długi'. Ale z drugiej strony
długi nie zawsze jest lepszy.
Kwaczy
2022-12-04 20:12:05 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
wkłada się... długi... z drugiej strony... coś jak dentysta, który mówi,
żeby jest drugą stroną... ok. Zanotowane. Kiedy egzamin, chciałbym przed
świętami zaliczyć?
KrzysiekSX
2022-12-05 08:21:12 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
apropos: "Co, ja się nie wcisnę? Potrzymaj mi worek" powiedział Mikołaj do
Rudolfa podczas zaliczania komina pani ... (rodo jest, nie można reklamować)
Kwaczy
2022-12-05 20:40:41 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
Jest rodo, równouprawnienie, egzorcyzmy i pizza z ananasem. I do tego
niezależność płciowa - trzeba mówić zaliczanie komina posiadacza komina
(póki jeszcze osoba nie zmieni się od np. 16:00 w kamień)
KrzysiekSX
2022-12-06 10:57:32 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
[...]
dziwne, u nas o 16 urzędnicy zmieniają się z kamienia w ludzia i idą do domu