jeszcze
Add Reply
goła baba
2023-11-13 15:31:46 UTC
Odpowiedz
To Wy tu jeszcze działacie??
ikov
2023-11-14 10:02:22 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
To Wy tu jeszcze działacie??
Nie, ja już zapomniałem. Coś chyba kiedyś napisałem, ale to tylko echo
grało.
Kwaczy
2023-11-15 07:04:09 UTC
Odpowiedz
Działamy. Jeszcze. Polska nie zginęła.
goła baba
To idę do piwnicy po szablę i naoliwić się i swój humor
Kwaczy
Ja też lubię whisky.
goła baba
Przypomniało mi się w drodze, ze nie mam piwnicy...
Kwaczy
To chyba lepiej wcześniej niż po wyjściu już.
goła baba
Ale ja dziś przyszłam później, to wyjdę wcześniej. Piątek taki czarny.
Kwaczy
A ja po tygodniu, więc trochę późno, ale znowu weekend.
goła baba
2023-11-27 14:54:30 UTC
Odpowiedz
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
I znów po. Zapętliliśmy się. Zaraz święta i znów, Grażynko, trzeba
będzie malować jajka.
Kwaczy
ale, że cały worek? Dobrze, że promocja na farbę jest.
goła baba
A na worki jak zwykle nie ma.
Kwaczy
2023-11-28 20:35:49 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Bo to trzeba znaleźć dobre miejsce. Jak to mówio, gdzie dwa rąbio tam
worki leco.
ikov
No bez jaj.
goła baba
Bez glutenu, bez bez z Baden Baden
Kwaczy
A w Baden Baden to robią bezy bez bzu czy bez bez bez?
goła baba
Czy to echo echo cho ho ho ho?
Kwaczy
Mikołaj zawsze woła ho ho ho, ale nikt do sań nie wsiada. Tylko na kolana.
ikov
Nie boi się o worek?
Kwaczy
No bez jaj, sama mówiłeś.
goła baba
2023-12-14 16:38:10 UTC
Odpowiedz
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
[...]
O worek boi się we wtorek, o jaja do połowy maja.
Ciekawe co przyniesie mi Mikołaj, a Wam Wamkołaj.
ikov
2024-01-18 09:05:22 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
[...]
Nie trzymaj nas w niepewności, obgryzłem z nerwów paznokcie, teraz już
drugą paczkę sztucznych musiałem domówić.
Kwaczy
Ja dla bezpieczeństwa wyciągam zęby i sam ssam słone paluszki.
goła baba
2024-01-30 10:41:40 UTC
Odpowiedz
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
[...]
I jedz cukier w kostkach i pij wodę w kolankach.
Imkołaj przyniósł ps5 na zatracenie całej rodziny, tfu!
Kwaczy
a ja PS5 dostałem na komunię syna ode mnie.
goła baba
2024-02-03 12:53:07 UTC
Odpowiedz
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
[...]
No i bdb, przynajmniej wiadomo, gdzie są pieniądze z komunii.
Komu nie, a komu tak.
Kwaczy
A konie w Koninie, nie?
krzys...@gmail.com
Wg okonia niekoniecznie.
goła baba
Moją ulubioną rybą i tak jest filet. I cóż, że z biedronki.
KrzysiekSX
A jak znajdujesz z solo na filecie w filetharmonii?
Kwaczy
Solo na harfie w filetharmonii to może być coś. Ze śmietaną!
ikov
Przepraszam, nie chciałem.
KrzysiekSX
2024-02-19 09:21:06 UTC
Odpowiedz
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ***@gmail.com
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
[...]
...kolanka...biedro...śmietana...ciałem... - a psychiatra mi wmawia, że wszedzie
widzę aluzje do seksu, obciągacz jeden.
ikov
2024-02-21 13:51:41 UTC
Odpowiedz
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ***@gmail.com
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by ikov
[...]
ja czasem opuszczam żaluzje, żeby nie widzieć. A czasem żeby żaluzje
widzieć.
teraz to gówno a nie zaluzje, za moich czasów to były takie żaluzje, że
jak słońce zobaczyło, ze dotykam sznurka, to samo zaczynało świecić w paski
U mnie nie było żaluzji, bo była zasłona.
Kwaczy
A trzeba było więcej pieprzyć.
ikov
A trzeba było więcej pieprzyć.A to już całkiem inne story.
KrzysiekSX
50 shades of żaluzje.
goła baba
Nietschego nie żaluję. Ta panji prziszła tu w tym futsze i w nym wychodżi.
KrzysiekSX
O włos od tragedii, a przecież golenie nie jest obowiązkowe. Goleni również.
goła baba
Goleń to mój ulubiony przyrząd do wykrywania przedmiotów w ciemności.
KrzysiekSX
I wykrywacz przedmiotów w każdych warunkach dla niewidomych.
goła baba
Lubię równania z dwoma niewidomymi.
Kwaczy
Z tymi rasistami co wykorzystują białe laski aby mieć pochodne?
goła baba
Pochodne kedyś się bardzo przydawały w jaskinach.
KrzysiekSX
Raczej przydymiały, stąd czarne ściany w kinach.
goła baba
A skąd dymki w komiksach?
KrzysiekSX
We wiekszości z głowy.
goła baba
Czyli z Nietschego. Z dwojga złego lepiej z tej części.
KrzysiekSX
Czemu mi się wydaje, że dwa wątki połączyły owsiki?
Kwaczy
Miłość nie wybiera. A jak widać, owsiki mogą być też swatami.
KrzysiekSX
S.W.A.T. owsików dosłownie potrafi zrobić z dupy jesień średniowiecza.
goła baba
2024-04-05 13:32:16 UTC
Odpowiedz
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
[...]
Dajcie już spokój z tą jesienią, idzie wiosna i lato od razu się
wepchało bezczelne. I jak tu tak od razu z odzieży termicznej w spodenki
bez gry wstępnej?
Kwaczy
2024-04-08 12:50:25 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
[...]
No przecież już rozgrzane, gra na szybko. A jak przypieka to kubeł
zimnej wody, wszystkiego się odechciewa, nawet grania.
goła baba
A mi się nawet nie chce nie chcieć. Nawet mi się nie chciało tego pisać.
ikov
Ja nawet nie mam ochoty dokańczać tego zda
Kwaczy
2024-04-21 19:09:36 UTC
Odpowiedz
Post by ikov
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
[...]
W konkursie na największego lenia zająłem drugie miejsce, bo nie chciało
mi się wygrać.
ikov
Pls tldr z os. wpisu
goła baba
.
goła baba
2024-02-26 11:44:42 UTC
Odpowiedz
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ***@gmail.com
[...]
A ja nie używam. Muszę wiedzieć, co u sąsiadów piszczy. Nie mam nic do
ukrycia ani do oclenia.
Kwaczy
2024-02-26 12:02:26 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ***@gmail.com
[...]
Sprawdzałem, też nie mam nic do OC lenia. Ale może dlatego, że nie muszę
korzystać.
goła baba
Korzystaj, bo będziesz wykorzystany.
KrzysiekSX
Nie było by sprawy, gdyby każdy kucał, gdy mydło updanie.
goła baba
Używaj żelu, przyjacielu.
Kwaczy
A mydło w płynie na twoje życie.
goła baba
Rzycie w życie są nowelą.
KrzysiekSX
A owsiki na to: smuteczek :(
goła baba
Właśnie, muszę wyleczyć owsiki, chorują.
KrzysiekSX
2024-04-02 06:55:31 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Ponoc limity znieśli, możesz je wszytkie zpaisac do przychodni. Choć może wolały
by do odchodni?
goła baba
Nie zmieszczą się. Będziemy wysyłać partiami. Najpierw pis.
Kwaczy
Plis. A potem traktoraków.
goła baba
2024-04-18 08:05:44 UTC
Odpowiedz
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
[...]
Dopisuję do listy. I porannych staruszków z biedry. Człowiek idzie rano
szybciutko, żeby zrobić zakupy a tu gang ... no nwm, jakie jest
przeciwieństwo świeżaków?
ikov
Świerzbaki, potrafią zajść za skórę.
KrzysiekSX
Czerstwiaki chłopcy i moherżanki dziewczynki.
Kwaczy
A to nie zaskórniaki? Rzadko je widzę, żona zabiera.
goła baba
Aby dać nastoletnim dzieciom
Kwaczy
Coś czuję, że ktoś tu zamontował kamery, bo wie co się u mnie w domu dzieje.
Kwaczy
2024-04-21 19:13:59 UTC
Odpowiedz
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
[...]
Czekaj... staruszek to jak stare drzewo... Po starych drzewach zostają
pniaki... wa pniaki. No, totalnie.
ikov
[Tu wstawić niesmaczny żart o płonącym konarze]
goła baba