trzej muszkieterowie
goła baba
2019-01-30 10:02:02 UTC
Jeśli dwóch z nas umrze, to nasza grupa padnie. Mamy za mało członków.
Myślę, że to kwestia nazwy. Nikt się nie spodziewa, że będzie tu goła baba.
kwaczy
2019-01-30 12:45:24 UTC
My schizofrenicy jak do lustra pijemy, to i w brydża można...
kwaczy
2019-01-30 12:54:03 UTC
Nieprawda, takich trzech, jak nas trzech, to tylko trzech na świecie.
kwaczy
2019-01-30 12:55:48 UTC
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Było ich z trzech, w każdym z nich inna krew, ale żaden z nich nie był z
Czech. Tylko jeden to Czesiek.
goła baba
Dołączył do niego Stanisław ze Stanów.
ikov
Franek z francą też wtyka tu 4 litery.
kwaczy
Włochaty ... Italijczyk i latający Holender byli tu. O tu dokładnie.
goła baba
Obok Kuby z Kuby.
ikov
Hamburgerami i frankfurterkami karmił swojego nowego jorka.
kwaczy
Tok, jo tyż karmił, ino Hong Konga.
ikov
Mmm, żeberka z g(o)rilla, pałace lizać.
goła baba
Ja dziś też swój pałac wylizolowałam. Czekam na księcia po kolędzie.
ikov
A mnie okłamali, mieli być ministranci a byli całkiem duzi stranci.
goła baba
To tak jak ministrowie. A w ogóle miniatura. Kto widział tura w mini?
ikov
Zakładam, że założył na maturę.
kwaczy
A po maturze partytura. Będziemy grać. W grę.
goła baba
Potem zaśpiewa Turnau.
kwaczy
Potem zaśpiewa Turnau.Albo TurLater.
ikov
Występ Tiny Turnau anplagd w Turskawkowym Studiu, Cichosza must go on.
goła baba
Przyjdzie też Tur de France. Poznacie go po turkocie.
ikov
2019-02-07 07:33:30 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Poturbowani turyści-naturyści szturmowali turecki turniej turlania
kosturem turbanów.
goła baba
2019-02-07 09:33:43 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Dobra, wygrałeś. Ale ban dla tura? On Ci tego nie wybaczy. Będzie musiał
pić Dzban Wiśniowy.
kwaczy
Co za awan tura. Banda tura przyjdzie i zbije dzbanek.
goła baba
Co za chamstwo, czas na zmianę turnusu.
kwaczy
Może do Turcji?
goła baba
2019-02-18 11:22:37 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
tylko trzech na świecie.
Może być. Ale będzie faktura?
ikov
2019-02-18 12:44:31 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
tylko trzech na świecie.
Faktura z kolektury? Będzie tylko kupon lub zdrapka ze strupka.
goła baba
2019-02-19 09:24:55 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
tylko trzech na świecie.
Kupon już był, nawet dwa razy. A zdrapka z trupka to w listopadzie.
kwaczy
2019-02-19 09:49:10 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
tylko trzech na świecie.
Z trupka to tylko posypka.
ikov
2019-02-19 09:59:51 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
tylko trzech na świecie.
Promocja na środę popielcową - ale przyjdź z dziadkiem.
goła baba
2019-02-19 11:53:01 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]