porządne jedzenie a nie
KrzysiekSX
2020-03-23 07:35:37 UTC
borsucze nosy, móżdżek bobra i skrzydełko z nietoperza.
ikov
2020-03-23 08:40:09 UTC
Wegetariańskie
KrzysiekSX
2020-03-23 10:48:50 UTC
To tak jakby zabrać pumeks na kamienowanie.
ikov
2020-03-24 09:56:13 UTC
Rzut kamieniem nazębnym przed usunięciem - z tym zawsze bywa zgryz.
KrzysiekSX
2020-03-24 11:09:03 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
borsucze nosy, móżdżek bobra i skrzydełko z nietoperza.
Wegetariańskie
To tak jakby zabrać pumeks na kamienowanie.
Rzut kamieniem nazębnym przed usunięciem - z tym zawsze bywa zgryz.
Nie dość że zgryz, to jeszcze ma wady. W takim razie proponuję rzucać grysem.
Body damage ma co prawda małe, ale nawet dziecko (płci męskiej oczywiście) może
rzucać.
ikov
2020-03-24 22:35:26 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Rzut grypsem w celę - zazwyczaj celuje się w kratkę albo w klawisza,
choć ten klawisz nie gra, a przydzwonić może.
KrzysiekSX
2020-03-25 07:43:01 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Achh, morze, bałwany, fala, dziadek podtapia kota, łezka się w oku kreci na
wspomnienie służby w wojsku.
ikov
2020-03-26 07:25:35 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Wspominam czasy gdy byłem w marynarce... Niezła przygoda, tylko piła pod
pachami.
kwaczy
Nie mogła jak każdy, pić na ławce?
KrzysiekSX
Nie, bo na ławce miała rączki zajęte hantelkami.
ikov
A w głowie fiu-bździu. Swoją drogą, zabawne określenie na kilof.
KrzysiekSX
Wait, przecież fiu-bździu to przecież synonim sexu analnego.
Jakub Danecki
Syno ni mom. A na leje se.
kwaczy
Homo nim się zainteresował.
ikov
Po angielsku powiedział, że jego długopis jest duży.
KrzysiekSX
Bo anglicy to w ogóle dziwni są - ssają koguty i liżą koty.
Jakub Danecki
Zawsze mnie zaskakiwały ich cock taile...
kwaczy
I jazda z drugiej strony.
ikov
Jadąc tyłem jesteś mniej narażony na czołowe zderzenie.
KrzysiekSX
A jadąc boczkiem? albo czosnkiem?
ikov
Autobusy jadą czosnkiem, cebulą, menelem i trasą 115.
kwaczy
2020-05-12 20:27:46 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Faktycznie, ze Szczecina do Dobieszczyna jakies pekaesy jeżdzą. i Dalej
do Ueckermünde. Nie wiedziałem, że DW115 jest niedaleko mnie.
ikov
Ja mam niedaleko A1, więc ja zaczynam - A1 na B4.
KrzysiekSX
Ale czy masz wystarczająco długiego konia, żeby zrobić taki ruch?
Natolis
Ja zrobiłem ruch konikiem na C4
KrzysiekSX
2020-05-14 08:23:12 UTC
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Kitujesz, skok koniem na C4 spowodował by rozproszenie się konią równomiernie na
znacznej odległości.
Natolis
dlatego właśnie stoję okoniem
ikov
Hola hola, nie ma tu bicia koni. Królowa pA3.
kwaczy
Szachuje!
Natolis
ja też szach ruje
KrzysiekSX
na białym czy czarnym?
Natolis
2020-05-15 23:23:22 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
a jest opcja "na czerwonym"
bo jak jest to wybieram żółty
KrzysiekSX
Bravo, wygrał Pan możliwość przewrócenia majtek na drugą stronę!
NAtoLis
2020-05-18 14:51:20 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
W dniu 23.03.2020 o 08:35, KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
stringi nosze a one są jak sprawiedliwość - bezstronne
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
Cienka brązowa linia.
NAtoLis
2020-05-18 21:40:41 UTC
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
nie wiem, wczoraj mocno padało
i zmyło cały makijaz
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
czyli najwyższa pora na 'kocham cię, usiądź mi na twarzy'
NAtoLis
2020-05-21 12:38:52 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200, użytkownik KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
-
z tym zawsze bywa zgryz.
[...]
eeee... jak sie człowiek tak zasiedzi
to wszyskie mięśnie wiotczeją
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
należy nie siadać na czopkach pavulonu i będzi egit
NAtoLis
2020-05-22 05:27:45 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200, użytkownik
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
dupy nie przegadasz, one zawsze robią co chcą
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
No właśnie! Miała się wysrać, a zrobiła pomidorową.
NAtoLis
2020-05-26 03:31:16 UTC
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
W dniu 23.03.2020 o 11:48, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.23 o 09:40, ikov
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
to taka wywarzywna srałatka
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
2020-05-26 06:30:34 UTC
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
W dniu Fri, 15 May 2020 11:48:47 +0200, użytkownik KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Można by rzec, że już przegryziona.
NAtoLis
2020-05-27 23:13:03 UTC
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200, użytkownik
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
W dniu 24.03.2020 o 12:09, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40, ikov
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
po pierwszym nie zagryzam,
dopiero piętnastego, po wypłacie
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
2020-05-28 07:07:05 UTC
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Ja czekam do 28 zawsze. Na szczęście starcza do pierwszego.
kwaczy
O Matko Boska Pieniężna, to przecież dziś!
KrzysiekSX
I jak się czujesz teraz, gdy już dawno jest po?
kwaczy
2020-05-29 08:19:35 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
KrzysiekSX
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40, ikov
Święta, święta i po.
NAtoLis
2020-05-29 23:36:14 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
W dniu Thu, 21 May 2020 12:52:12 +0200, użytkownik KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200, użytkownik
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
ze świętami jest jak z weekendem
czekasz ,czekasz i od razu jest poniedziałek
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
2020-06-01 06:10:50 UTC
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
ale po weekendzie nie zostaje półtorej lodówki jedzienia, co najwyżej paw koło
kibla.
kwaczy
2020-06-01 08:25:19 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
Z dwojga złego, lepiej że to paw.
NAtoLis
2020-06-02 04:06:00 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200,
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 15.04.2020 o 20:30, kwaczy
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35,
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020
o 08:35,
Post by KrzysiekSX
borsucze nosy, móżdżek
bobra i skrzydełko z
nietoperza.
Wegetariańskie
To tak jakby zabrać pumeks
na kamienowanie.
[...]
Nie mogła jak każdy, pić na
ławce?
Nie, bo na ławce miała rączki
zajęte hantelkami.
[...]
jakoś się z tego wyliżę
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
2020-06-03 05:31:47 UTC
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 15.04.2020 o 20:30, kwaczy
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35,
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020
o 08:35,
Moje dzieci oglądają paw patrol. Jakieś psy, możliwe, że liżą.
NAtoLis
2020-06-03 11:57:06 UTC
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu Wed, 13 May 2020 13:41:49 +0200,
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
W dniu 11.05.2020 o 15:50, KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
On 10/05/2020 22:26, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.04.16 o 08:36, ikov
W dniu 15.04.2020 o 20:30, kwaczy
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39,
On 26/03/2020 08:25, ikov
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35,
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020
o 11:48,
W dniu 2020.03.23
o 09:40,
W dniu 23.03.2020
o 08:35, KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
bo taki jest na psa urok
a z "uu" jest dwórok
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
Taką rozrywkę to rozumiem!
Natolis
2020-05-15 01:22:03 UTC
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
bacz aby szachownica była gładka
bo drzazge łatwo wziąć w posiadanie
KrzysiekSX
a nie miało być 'w przyrodzenia' ?
Natolis
eee... nie, miało być "a potem żyli długo i szczęśliwie"
kwaczy
I tylko indyk nie podzielał ich szczęścia.
NAtoLis
2020-05-18 21:39:31 UTC
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
kiedyś chciałem sobie tak szczęśćśliwie podrobić
i w indyk ator mi śię przytrafił
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
Kto wybrzydza, ten nie rucha.
NAtoLis
2020-05-21 12:40:39 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
ale jak juz to tylko księżniczki
(zncazy chyba że przy księżycu)
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
2020-05-21 13:48:35 UTC
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
taaa, umawiasz się z dziewicą nad brzegiem Świtezi wody przy świetle księżyca, a
przychodzi chłopiec piekny i młody (i silniejszy), i dziewicą okazujesz się Ty
NAtoLis
2020-05-22 05:32:06 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]
A skąd tam gdzież by, ja tu tylko na węgorza zarzuciłem
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
jasne, jednego do reki a drugiego do buzi
NAtoLis
2020-05-24 05:55:13 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
a gdzie tak biorą?
w którą strone jest kosmos?
kwaczy
Na DK10 obok Torunia.
KrzysiekSX
2020-05-25 08:58:06 UTC
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Natolis
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
Jak masz na myśli tam koło Stolca Kujawskiego, to nie polecam, niby do buzi, a
czujesz jak by w dupę.
kwaczy
2020-05-25 21:00:39 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
W dniu Fri, 15 May 2020 11:49:33 +0200, użytkownik KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
To nie zapraszaj panów do zabaw.
NAtoLis
2020-05-26 03:32:40 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
bo Latkowski z Sekielskim nowej roboty szukają
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
Może by ich Wardęga zatrudnił w remejku psa-pająka.
NAtoLis
2020-05-29 23:30:42 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
i będę ich oglądał codziennie w nawspólnej transmisji z obrad
komisji specjalnej powołanej do zbadania metodą palpacyjną
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
2020-06-01 06:17:28 UTC
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
W dniu Thu, 21 May 2020 12:50:45 +0200, użytkownik KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
a co można wygrać i ile kosztuje sms?
kwaczy
2020-06-01 08:27:18 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
Oryginalny, wytwarzany w piwnicach Chin, kostium psa-pająką, który był
użyty tylko jeden raz. Nagroda jest darmowa, przesyła 549PLN.
NAtoLis
2020-06-02 04:04:52 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
to ja poproszę ale mało
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
2020-06-02 10:58:15 UTC
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 26.03.2020 o 10:24, KrzysiekSX
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56, ikov
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
masz jakiś problem z kodowaniem znaków, miało chyba być 'to ja poproszę, ale
kurwa mało!'
NAtoLis
2020-06-03 01:58:02 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020 o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
a właśnie że to kodowanie ma problem z mną
w którą strone jest kosmos?
KrzysiekSX
2020-06-03 09:09:23 UTC
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35, ikov
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
uuuuuuu! antyNAtoLisizm!
NAtoLis
2020-06-03 11:52:23 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
W dniu 15.04.2020 o 20:30, kwaczy
On 14/04/2020 22:43, Jakub Danecki
Post by Jakub Danecki
W dniu 2020.03.26 o 15:44, ikov
W dniu 26.03.2020 o 10:24,
W dniu 2020.03.26 o 08:39, kwaczy
Post by kwaczy
W dniu 25.03.2020 o 08:43,
W dniu 2020.03.24 o 23:35,
W dniu 24.03.2020 o 12:09,
W dniu 2020.03.24 o 10:56,
W dniu 23.03.2020 o 11:48,
W dniu 2020.03.23 o 09:40,
W dniu 23.03.2020
o 08:35,
Post by KrzysiekSX
[...]
po tym "u" wnoszę że policjant ciągle jeszcze klęczy na szyji
w którą strone jest kosmos?
Jakub Danecki
2020-04-14 20:44:37 UTC
Wolę skrzydełka cielęce i udziec z biedronki.
ikov
2020-04-15 06:19:45 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
borsucze nosy, móżdżek bobra i skrzydełko z nietoperza.
Wolę skrzydełka cielęce i udziec z biedronki.
Też nie wierzyłem w paluszki rybne, a jednak to prawda. Są rzeczy na
niebie i ziemi, i w wodzie, i w biedronce.
KrzysiekSX
Ale to wszystko spisek i oszustwo, np. kocie języczki nie są wcale z mięsa.
Jakub Danecki
2020-05-10 20:27:43 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
A badanie pierogów z mięsem pod kątem koniny nie wykazało białek
zwierzęcych (auuuutentyk).
kwaczy
2020-05-11 06:34:32 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
Podobno była zła partia produkcyjna, zamiast konina przeczytali
kończyna. Ale, że żaden z pracowników nie chciał oddać swojej, to w
końcu dali koniczynę.
ikov
Sądziłem że pierogi miały być na piątkę, a były na piątek - bezmięsne.
KrzysiekSX
Mam wrażenie, że zaczynamy gonić w piętkę.
kwaczy
To ja polecę w sześcianki.
KrzysiekSX
2020-05-11 09:35:22 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
a skąd by się miały wziąć? przecież taki koń to je tylko trawę, to znaczy że
jest zrobiony z trawy... no chyba żeby zjadł robala z tą trawą, ale robale
podobno wyjadają wietnamczycy
kwaczy
2020-05-11 14:44:21 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
Ty mi tu tak nie teguj, powiedz czemu mleko nie jest zielone.
Przynajmniej te świeże.
ikov
Zielone wychodzi w formie placków, a mleko jest do popijania.
kwaczy
2020-05-12 20:29:03 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
Zielone wychodzi w formie placków, a mleko jest do popijania.Czyli zielone trafia do ziemniaków, potem też można te placki zrobić.