Rozdają korony
Jakub Danecki
2020-03-11 14:33:51 UTC
Czy tylko ja w związku ze zbliżającym się świętem wybieram się na
koronarografię?
kwaczy
2020-03-12 09:05:35 UTC
To chyba rodzaj tatuażu z koroną, wczoraj w TV mówili.
KrzysiekSX
2020-03-12 09:12:54 UTC
Jak robisz 'na NFZ', to malują poślinionym ołówkiem.
Jakub Danecki
A jak dopłacisz to będą pluli na ołówek a nie bezpośrednio?
KrzysiekSX
Jak dopłacisz, to mogą nie robić wcale.
Jakub Danecki
Na to mnie nie stać, ani nie leżeć.
KrzysiekSX
To tak jak makaron aldente, juz nie miękki ale jeszcze nie twardy.
kwaczy
A właśnie, wymienię paczkę makaronu na włoszczyznę.
KrzysiekSX
2020-03-16 11:35:22 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
[...]
Btw ciekawostka: dawno temu mądry starożytny bóg włochów długo myślał, jak
wyżywić rosnąca trzódkę wyznawców, stworzył makaron i przekazał przepis jak go
przyrządzić (zegarków wtedy nie było...): wstaw do wody, zajmij się swoja
kobietą, jak skończycie, to makaron będzie gotowy. Mimo usilnych prób do czasów
obecnych receptury makaronu nie udało się zmienić, więc włoscy mężczyźni
wpierają wszystkim że makaron się gotuje 5min.
kwaczy
Coś na temat włos-szczyzny masz ciekawego na widelcu?
KrzysiekSX
Z biegiem lat mi włos szczezł, ale na głowie, nie na Widelcu.
ikov
Czeszmy się wszyscy z tych włosów, bo tak wypada.
kwaczy
Ja chyba za szybko się czesałem.
KrzysiekSX
2020-03-17 09:42:37 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
[...]
Jak nie jesteś pewny, to sprawdź: od szybkiego czesania włosy zsuwają się na
kark, potem plecy, a w końcowej fazie również na miejsce za końcem pleców.
kwaczy
Rzeczywiście, są na krześle.
KrzysiekSX
2020-03-18 11:35:40 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
[...]
Musisz je wyłapać czym prędzej, bo jak uciekną to Ci pozapychają odpływy wody, a
potem się utopisz i będziesz wielce zdziwiony.
ikov
Nie bądź w gorącej wodzie kąpany, bo może utworzą włoski kożuch.
KrzysiekSX
2020-03-25 07:33:01 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
[...]
Czy 'włoski kożuch' to te słynne włosy na plechach?