święta
goła baba
2019-10-31 17:09:52 UTC
Życzę Wam wesołego Święta Zmarłych. Nie idźcie na groby zniczem.
kwaczy
2019-11-01 15:33:39 UTC
Czem prędzej się wybierałem i na smętarz dojechałem.
goła baba
2019-11-07 07:41:12 UTC
A ja dopiero teraz wróciłam. Były deszcze i jakieś takie niespokojne.
KrzysiekSX
2019-11-07 08:15:58 UTC
No proszę proszę, 6 dni na święcie się balowało, a ponoć nawet piwniczki nie masz...
kwaczy
Jakby miała być cały czas pusta, to po co piwniczka?
goła baba
2019-11-07 16:53:29 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Masz rację, to portfel też wyrzucę. A butelki do skupu.
A znacie to: Przychodzi żul do skupu. -Mam dla was wiadomość. -Jaką? - Złom.
kwaczy
Ja nie znam. Opowiedz.
goła baba
Ale ja właśnie też nie, myślałam, że Ty mi opowiesz.
kwaczy
Próbowałem, ale rosół mi się gotuje i szukam łyżki.
goła baba
Weź dwie łyski i zostaw rosół.
ikov
2019-11-13 14:55:17 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Łyska to gatunek kaczki. Kaczki są też w szpitalach, chyba to z nich
bierze się łyski.
goła baba
2019-11-13 18:52:19 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
A kaczor zwany Łyskiem był na pokładzie Idy. Ale Oskara nie dostał.
Przeprowadził się do Łyskonsin.
kwaczy
Łyspełałem infołmacje, ze widziany był w Łas WeGas.
ikov
Zły to kaczoł co się posłał do własnego gniazda.
goła baba
Albo sztukmistrz, jeśli gniazdo miał na głowie. Gniazdo łozpusty.
kwaczy
W takim gnieździe można spotkać Kutasa Wielgusa z Łymu.
goła baba
I Wańkę Wstańkę z Kłymu. Ojoj, chyba nadajemy się na płezydenta Wałszawy.
KrzysiekSX
Ale oni tam słaja do Wisry...
kwaczy
2019-11-18 12:17:33 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Już łozumiem, czemu byli tacy zdenełwowani w hotelu, gdy powiedziałem,że
zasłałem łóżko...
ikov
I to w czasie kołepetycji z głamatyki i ołtogłafii.
kwaczy
Koło petycji niezawsze przechodzę tyłem.
ikov
Ale jak idziesz tyłem to z uniesionym czołem.
goła baba
Uważaj na ptaki.
ikov
I ptak, i pnie.
goła baba
Połączyłam i wyszedł mi konar.
KrzysiekSX
Konair - lot skazańców.
goła baba
Oglądałam tylko parodię - Ryanair lot popaprańców.
KrzysiekSX
To jest ta co Karolak gra Nikolasa Kejdża?
goła baba
Cha, nie. Nie oglądałam nic gdzie Karolak g r a.
kwaczy
A w chińczyka?
ikov
Nie, nie umie pałeczkami.
KrzysiekSX
To może chociaż jedną?
goła baba
Taką dzięcieliną? Choć ikov to woli coli.
ikov
Ale z pustego i Salmonela nie naleje.
goła baba
No a do badania przynajmniej 50ml.
KrzysiekSX
Nawet jak by zdrowy był, to na 50ml by trzeba siedem razy po dwa razy.
kwaczy
No co ty. 50 to na raz. Zapitkę na dwa łyki.
goła baba
Noo, profesjonalista. Każdy by tylko chciał za pitkę.
kwaczy
Tylko, gdy kobieta przynosi piwo i mówi "ja biorę butelkę, dam ci puszkę."
goła baba
Skup się.
kwaczy
Próbowałem. Tylko się zsiusiałem...
KrzysiekSX
A odlałeś te 50ml do badania?
ikov
Do szklanki z parasolką i plastrem cytryny.
KrzysiekSX
2019-11-25 11:58:34 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Z tą parasolką to świetny pomysł, bo ci w kolejce w przychodni nik nic nie doda
od siebie, ale cytryna zmieni peha próbki, więc ogóle oceny żiri są 7,8,6, z
czego 6 masz od Czarnej Mamby bo nie trzymałeś ramy w trakcie robienia próbki.
goła baba
Trzymaj się ramy, a ja zawsze mam peha. I nie mieszczę się w Normie.
KrzysiekSX
To może chociaż norma mieści się w Tobie. Koło peha.
ikov
Spełniam normę na 160%!
KrzysiekSX
Czyli jedna noga 30% dłuższa i 30% więcej włosów na klacie niż norma przewiduje.
kwaczy
Wszyscy mówicie o tej Normie, ale ja znam tylko Normana.
ikov
A ich córkę, Normalkę?
KrzysiekSX
I jeszcze tą drugą kopniętą Anormalkę.
goła baba
Teścia trzy razy chowaliśmy, uparta bestia, do życia się garnie.
kwaczy
Pewnie pgrzeb był ładny i na bis klaskali.
KrzysiekSX
Czego to ludzie nie zrobią pod publiczkę...
goła baba
Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie.
kwaczy
a kiwi kiwi owocem
goła baba
Ptakiem
KrzysiekSX
Ptakiem to się rosół przyprawia.
goła baba
A to dlatego rozbierasz się do rosołu!
KrzysiekSX
Zdradzę jeszcze, że się specjalnie nie golę, żeby rosół nie był bez włoszczyzny.
kwaczy
Podobno we Włoszech taki lubią.
ikov
Dla relaksu biczują się makaronem. Stąd nawet nazwa SPA-ghetti.
kwaczy
Spa getto trochę do mnie nie przemawia.
goła baba
Spaniele do Spa!
kwaczy
Księża na księżyc! Saturna!
goła baba
Na Saturnie żer dla skner.
ikov
Masz uczulenie na laktozę - zmień galaktykę!
kwaczy
Gdzieś tam jest Droga Sojowa.
goła baba
Soj Italiano Vero.
ikov
Italia osy, a miednica i klatka niczego sobie.
KrzysiekSX
2019-11-19 16:56:05 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Jak się faradaj dowie, że mu nicze ukradł klatkę, to mu nawet kot szredingera
nie pomoże.
ikov
Klatka niczego? Przecież to klatka Schodowa.
KrzysiekSX
2019-11-20 08:16:18 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Klatka Schodowa-Niczego - co prawda nie umożliwi przejścia na inne piętro, ale
przekona cię, ze jesteś na właściwym.
goła baba
2019-11-20 09:40:48 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Szłam klatką Schodowa, z Niczem, zabolała mnie klatka Piersiowa, aż
powiedziałam: Stop, klatka.
KrzysiekSX
może wyrostek Robaczkowa chce się ewakuować?
goła baba
Dokuczał mi kiedyś wyrostek, ale kopnęłam gówniarza i się odczepił.
kwaczy
Trafił na ostry dużyr?
ikov
Za obcas wyciągali.
goła baba
To mało, u nas za stawę.
ikov
To się nazywa porządny serwis.
goła baba
Nie znam się na tenisie.
kwaczy
W tenisie są dwie kuleczki na serwis.
KrzysiekSX
Jedna zepsują a drugą zgubią.
ikov
Rat jeszcze nie spłacili.
KrzysiekSX
To im komornik zajmie tenisa.
ikov
Spuści paliwo z rakiet.
KrzysiekSX
Nakrochmali tenisówki.
ikov
2019-11-27 14:06:49 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
[...]
Kozak, a nosi japonki z Chin.

KrzysiekSX
Żeby serwis był porządny, to musi mieć dzbanuszek na mleko.
goła baba
Serwis jest niedostępny, spróbuj zadzwonić później.
KrzysiekSX
Jak serwis jest niedostępny, to się ma numerek w kolejce.
kwaczy
numerek w kolejce, czemu nie, tylko żeby przedział był pusty.
goła baba
Jak przedział jest pusty, to robi się zaczeskę. Za Czeszkę.
ikov
Jak Czeszka i skrzyżowane piszczele, na pewno nie ma biletu.
KrzysiekSX
U Czeszki wolał bym rozłożone piszczele.
goła baba
A to tak za parę lat. Po eks humacji.
KrzysiekSX
2019-11-25 13:20:26 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
nazwa SPA-ghetti.
[...]
tera to ma sens: czeszka na pirackiej fladze znaczy smierć, ale skrzyżowane
piszczele uspokajają, że 'no homo'.
kwaczy
Tyle razy wąchałem, nic nie śmierciało.
ikov
Powąchaj cyrkową trupę po przedstawieniu.
KrzysiekSX
2019-11-27 06:56:51 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
nazwa SPA-ghetti.
[...]
Obstawiam, że pachna słońiną albo bututem.