idą święta
Kwaczy
2022-12-21 09:01:32 UTC
ryba śnięta.
ikov
2022-12-21 09:12:18 UTC
Post by Kwaczy
ryba śnięta.
Karpie ziem.
KrzysiekSX
2022-12-21 11:16:39 UTC
Post by ikov
Post by Kwaczy
ryba śnięta.
Karpie ziem.
We Wigiligiligilie ma KO wiec.
Kwaczy
2022-12-21 11:53:04 UTC
Post by ikov
Post by Kwaczy
ryba śnięta.
Karpie ziem.
We Wigiligiligilie ma KO wiec.Nie wiem, czy barszcz ukraiński dowiozą.
ikov
2022-12-22 07:28:48 UTC
Byle nie mieszać z pier***** ruskimi.
KrzysiekSX
Można mieszać, tylko nie wstrząsać (bo im mars wychodzi na czołgo).
Kwaczy
2022-12-29 09:00:37 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
Mars krzepi, woda krzepnie, mróz szczypie. I na takim mrozie Mars
wychodzi od tyłu dosyć nieprzyjemnie: sraM.
KrzysiekSX
2023-01-05 08:19:32 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
a w kolędzie jest 'ogien krzepnie, mars cie nie je', to on w końcu wchodzi czy
wychodzi z tego końca?
Kwaczy
2023-01-06 15:20:45 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
Każdy mars ma dwa końce. Może w końcu wychodzi a w początku wchodzi z
tego końca a może z tego końca.
ikov
Dzień dobry, smacznego.
Kwaczy
Po takim czasie to już się zeschło. Chrupiące będzie.
KrzysiekSX
amerykanin by powiedział 'Crusty cow'
ikov
Amerykanin jedzący amerykankę?
KrzysiekSX
no coż, wolna amerykanka...
Kwaczy
Kiedyś spałem na amerykance. Potem rodzili kupili zwykłą sofę.
ikov
2023-02-10 13:01:10 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
Sofam to co napisałem, przeciętny amerykanin to ham
burgery je, a nie wytworne wyroby cukiernicze moczno aromatyczne.
KrzysiekSX
Sofokles, ty...ty... tapicerze! nie pozdrawiam, Edyp
Kwaczy
Ezop takie stwierdzenia wkładał między bajki.
KrzysiekSX
gdzie diluje Ezop hera jak śnieg biała, a Dionizosa napier...la pała
ikov
Mi to loggię zapaskudził - jego wina.
KrzysiekSX
Wydawał się miły, zdał nowy test, a męt jednak.
Kwaczy
Też miałem męt, ale dobre filtrowanie i teraz moja wino.
KrzysiekSX
Czyż gdyby wino nie filtrowanym było mętem, to pachniało by tak samo wspaniale?
Kwaczy
2023-03-23 20:45:02 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
Oszywiśsie! W spa nialegałem na wino do kąpieli, ale tylko mleko mieli,
brrr.
KrzysiekSX
Sprawa to psa spacer i spać w spa. Mleko zaś kotom wylać z kąpielą.
ikov
Przepraszam, znalazłem korek, może to od wanny?
Kwaczy
2023-09-26 15:45:25 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by Kwaczy
[...]
Raczej za tyczka, ktoś tam ma wysoko poprze czkę