Skecz o martwej grupie
KrzysiekSX
2022-08-19 10:30:11 UTC
Ta grupa jest martwa jak kamień.
ikov
2022-08-23 07:17:51 UTC
Post by KrzysiekSX
Ta grupa jest martwa jak kamień.
Umarta na amen.
KrzysiekSX
2022-08-23 17:46:32 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Ta grupa jest martwa jak kamień.
Umarta na amen.
Ależ skąd, proszę pana! Ona tylko drzemie.
ikov
2022-08-29 08:12:21 UTC
Szturchnąłem pogrzebaczem - nie dycha.
KrzysiekSX
A to może dlatego widziałem jak się ruszyła.
ikov
To efekt gazów pośmierdnych.
KrzysiekSX
To dlatego dzisiaj (30.08.2022) jest fetorek.
ikov
Fetorek został po niedziałku.
KrzysiekSX
Dzisiaj czuć zapach weekendu, czyli piętek.
ikov
Łiskęd się zaczyna, ale się niedzielę.
KrzysiekSX
so, bota nawet nie zaprosisz?
ikov
2022-09-06 13:28:25 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Tak, nie zaproszę, ostatnio grał cały wieczór na organach, mówił że
dawcy sami się zgodzili.
KrzysiekSX
2022-09-08 10:16:55 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Ja bym nie zniósł, jakby mi grał na nerwach. Szczególnie czułe mam od dwójki do
piątki, szóstki nie mam... szlag by to, jak bym miał asa, to byłby taki piekny
strit!
ikov
Strit fajter bije króla, konia nie tyka bo się wstydzi.
KrzysiekSX
A niepotrzebnie, bo to nie był wyuzdany koń.
ikov
Można prowadzić orkę koniem, a czy konia orką?
KrzysiekSX
2022-09-15 09:05:16 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
A można bić orkę koniem lub konia orką?
Ale wracając do meritum, to konia orką nie można prowadzić, bo koń może czuć się
zdezorientowany znikaniem i pojawianiem się orki w czasie przechodzenia po zebrze.
ikov
Nie ma mnie teraz przy telefonie, proszę zostawić tę wiadomość w spokoju.
KrzysiekSX
Ok, a do tego strupa w skuchni.
ikov
2022-10-06 07:57:08 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Czy oferta jest jeszcze aktualna? Jeśli tak, to ja już wysyłam kuriera,
potwierdzenie przelewu jest w linku, proszę kliknąć i podać wszystkie
dane osobowe i odcisk lewego ucha.
KrzysiekSX
2022-10-07 10:56:47 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
PRzykro mi, ale trup był mocno prawicowy i nie życzył by sobie istnienia swojej
lewej strony.
Kwaczy
pewnie ją odciął. I się nie dało lewy do prawego.
KrzysiekSX
a więc to jest ten, co go we dwa kije !
Kwaczy
2022-10-14 08:31:43 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
dwa kije to cztery końce brak początków i dwa środki w połowie. E, to
tylko półśrodki.
KrzysiekSX
Półśrodki to moment, od którego następny weekend jest bliżej niż poprzedni.
Kwaczy
podobnie z następnym po następnym i poprzednim przed poprzednim.
KrzysiekSX
2022-10-19 14:13:19 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Reasumując tydzień ma dwa końce - jeden przed weekendem a drugi po (nie mylić z
kung fu pandą)
ikov
2022-11-15 12:52:51 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Kungfucjusz mówi, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody, bo
koniec moknie.
KrzysiekSX
Teraz, dwa razy w kontekście wody, to se można co najwyzej ją polizać.
Kwaczy
2022-11-22 18:28:09 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
jakieś 2022 lata temu był człowiek, który mogł spowodować, że wodę się
piło ze smakiem.
ikov
2022-11-25 08:57:33 UTC
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Każdy z nasz, jakieś (swój obecny wiek - 1 rok) lat temu pił z butelki
ze smokiem lub z pojemnika (a nawet dwóch) pochodzenia naturalnego.
KrzysiekSX
2022-11-29 11:25:17 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Za to teraz dzieci wysysaja z mlekiem matki silikon. Ale pewnie chiński, bo
potem i tak sa bezszczelne.
Kwaczy
2022-12-04 20:13:14 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
och, silikon nie wypływa na szczelność, tylko na wzrok. Łazienka
połatana z silikonem też ładniejsza.