halloween
goła baba
2017-10-26 07:56:09 UTC
I za co by tu się przebrać? Może za świadka Jehowy?
kwaczy
2017-10-26 08:13:03 UTC
Za świadka Jehowy się chowa.
goła baba
2017-10-26 09:28:02 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
I za co by tu się przebrać? Może za świadka Jehowy?
Za świadka Jehowy się chowa.
Przy świadku każdy facet się chowa. Poza tym, masz rację. JEDEN świadek
J.?? Od razu każdy się skapnie, że ściema.
ikov
Drugi czeka w Strażnicy.
NeandertoLis
2017-10-27 05:26:02 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
zamiasz się przebrać to się przepiorę
też nikt nie pozna
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Organoleptycznie pewnie pozna połowa sąsiadek i koła gospo dyń wiejskich.
goła baba
2017-10-27 14:25:21 UTC
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Wszystkie sąsiadki lepią mu się do organów.
A dynia to mnie coś od rana boli.
NeandertoLis
2017-10-28 01:46:00 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
najlepiejgdynieboli
spacjepilniekupie
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Mam jedną nadmiarową, skopiuj sobie spomiędzy cudzysłowów i wklejaj.
goła baba
. Działa! Czuwaj. Opatententuj to!
kwaczy
         . Działa! Czuwaj. Opatententuj to!Czuwanie opatentego?
goła baba
A co? Na Święto Zmarłych każdemu się należy! Czuwanko? Dla mnie dwa.
ikov
Czuwanko to funkcyjka stróżyka.
NeandertoLis
2017-11-01 02:43:21 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Czuwaj! a nie lenie to funkcja stróża?
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
2017-11-02 09:21:22 UTC
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
""
[...]
Ma leje to używa i ma na to wywal one.
Stróż to w sumie fajna fucha. Siedzisz, siedzisz i ani się obejrzysz, a
emerytura jest. Przemyślę. Macie coś do popilnowania? Poza nosem.
kwaczy
Mam stróża do przypilnowania, aby nie spał, tylko pilnował.
ikov
2017-11-03 08:06:22 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Wynajmij monitoring osiedlowy - wystarczy parapet i poduszka. Jest face
recognition, alarm, backup, zaawansowana analiza zachowania z
komentarzem i rozpowszechnianiem sygnału.
kwaczy
Ale w niedzielę nie działa.
goła baba
Gromadzi informacje z ambony, familiady i Cejrowskiego.
kwaczy
2017-11-07 06:44:17 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
[...]
Czyli inaczej - idziemy słuchać faceta w sukience, który jest przeciwko
gender, trzymając dowcipnego suchara w zębach i jeszcze na boso.
goła baba
Boso ale w maybachu. I kto się teraz śmieje?
kwaczy
Ja z niego. Ma maybacha a na buty nie stać...
goła baba
2017-11-08 12:49:03 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
[...]
Lepiej boso w maybachu niż w nike'ach w tramwaju. A taki na przykład
Łazarewicz dostał nagrodę Nike, a przecież widać, że żadnego sportu nie
uprawia i butów sportowych na nogach nie miał.
ikov
Nie znam gościa, widocznie trenuje w innej wadze.
goła baba
Tak, jest w innej sza tni. Nie mów nike'omu.
kwaczy
Można obejrzeć sza tnie i wyjść w ka wał kach.
goła baba
Będzie na wałka?
kwaczy
NA waleta. Na wałka to potem na krzywy ryj.
goła baba
Jak krzywy ryj to pawłowicz.
kwaczy
Pewnie szybki wałek całowała.
goła baba
Szybkie wałki tylko w urzędzie miasta. Dzwonić z wieży kościelnej po 15.
kwaczy
A można sobie wybrać dzwonek?
goła baba
Moszna. Tylko uważać na podróby. Na podroby też.
kwaczy
Nigdy nie jadam podrobów, tylko prawdziwe, oryginalne kurczaki.
goła baba
Prosto z Chin.
ikov
Przepraszam, sprawdzam tylko, czy w tym wątku jest trochę chłodniej.
NAtoLis
2020-06-19 19:05:03 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
[...]