Dysk mi wypadł...
kwaczy
2017-01-19 08:40:22 UTC
na szczęście naprawili. Co prawda 1.5 tygodnia to trwało i miałem tylko
jakiś dziwny dell nieswój, więc nie kombinowałem. Z wiadomościami jestem
do tyłu, ale nie będę czytał bez kawy dalej niż dwa tosty, więc tego i
tamtego.
goła baba
2017-01-19 11:08:59 UTC
Post by kwaczy
[...]
Żebyś obyś dellirium nie dostał. Ja to bym chciała chociaż raz w życiu
coś dostać oprócz wezwania do zapłaty.
ikov
U nas wszyscy dostali anginy, możemy się podzielić.
NeandertoLis
2017-01-21 21:27:12 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
też myśłałem, że mi dysk wypadł
a to ufo było
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
Nie ufaj im.
ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
goła baba
Widzę, że jestes nieźle zaduffany.
ikov
I szybki jak rzuff. Albo ślimag.
kwaczy
2017-01-24 06:33:56 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
No wiecie, ja tu poważnie o głupotach a Wy winniczki na talerzu. To ja
też poproszę!
goła baba
Skoczę tylko do piwniczki, gdyż tam trzymam swe winniczki.
NeandertoLis
2017-01-25 04:10:08 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
skutkiem grasowania w piwnicy może być römantyzm
lub inna Cie choroba
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
W piwnicy myszy mi grassują. A kot jak zwykle śpi. No ile można spać?!
kwaczy
W piwnicy spać? toż to niewygodnie a i wilgoci się nałapie
goła baba
Babcia jakoś nie narzeka. Siedzi od wojny.
NeandertoLis
2017-01-25 12:49:54 UTC
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
jedyną babcie jaka pamiętam, to była babka do klepania kosy
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
klepała kosę w piwnicy gdy spała? jakieś czarymary mi tu opowiadasz.
goła baba
Wy się nie znacie. Baba siała mak.
kwaczy
Tak, słyszałem jak się wszystkich w koło pytała o to, bo nie wiedziała jak.
NeandertoLis
2017-01-27 02:29:28 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
nie wierze, baba zawsze wie
i zawsze wie lepiej ode mnie,
a nawet lepiej od telewizora
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
Bo to jest Ali Baba.
ikov
A co z Ali kotem. Wymieniła go już na gatora?
NeandertoLis
2017-02-05 09:43:28 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
zez egzotycznym zwierzem an ulicach to Ale mańja jakaś
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
Mańja to jakiś pająk afryko-amerykański. Występuje na syberii.
NeandertoLis
2017-02-06 12:42:04 UTC
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
Syberie mam dzisiaj za oknem, tfuuu horela jasna -20 i 20 cm śniegu
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
Zdecydowanie lepiej gdy jest -20cm śniegu i 20.
NeandertoLis
2017-02-08 23:39:33 UTC
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
taaa, ja też wole jak pada, niż ma być błoto
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Deszczyny. A Monia K. i moc znika.
NeandertoLis
2017-02-10 12:37:08 UTC
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
ale po goda i przed zarówno owszem
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
A niech godo byle z sensem i morałem.
NeandertoLis
2017-02-12 14:51:24 UTC
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
niczym profesor Sensmorał
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Niczym i szopę hauerem.
NeandertoLis
2017-02-14 01:28:22 UTC
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
a teraz przerywnik muzyczny:

Pij Pij Pij kawe pij
a będziesz brzydki miał ryj

to śpiewała moja małżowinka
a ja robiłem fale na widowni.
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
A ja robiłem falę w kubku z kawą. Ale tylko mlekiem.
NeandertoLis
2017-02-14 13:14:59 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
W dniu 2017-01-21 o 22:27, NeandertoLis
W dniu 2017-01-19 o 12:08, goła baba
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
jako walentariusz czy za doraźne korzyści?
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Zamieszanie łyżeczką.
NeandertoLis
2017-02-15 01:44:42 UTC
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
W dniu 2017-01-21 o 22:27, NeandertoLis
W dniu 2017-01-19 o 12:08, goła baba
W dniu 2017-01-19 o 09:40, kwaczy
Post by kwaczy
[...]
do ściagania opon
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
piwnych
NeandertoLis
2017-02-15 13:27:05 UTC
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
W dniu 2017-01-23 o 11:05, goła baba
Post by kwaczy
[...]
a co pozostałymi zasługami typu
odcisk na kciuku od pilota Tv
ranne lub rozdeptane kapcie
porozciągane podkoszulki itp.
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Za sługi się jeszcze nie wziąłem, dopiero zatrudniam.
NeandertoLis
2017-02-17 12:54:49 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
W dniu 2017-01-25 o 05:10, NeandertoLis
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
W dniu 2017-01-23 o 13:48, goła baba
Post by goła baba
W dniu 2017-01-23 o 11:05, goła baba
W dniu 2017-01-21 o 22:27,
Post by kwaczy
[...]
to nie lepiej normalnie wejść w posiadanie
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
Nie. ZUS za duży.
NeandertoLis
2017-02-20 17:12:13 UTC
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
to umowe zlece, nie?
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
Lepiej na czarno.
goła baba
"Czarno to widzę" M.L. King
ikov
rzekł zaglądając do kupka z kawą.
NeandertoLis
2017-02-26 19:30:21 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
znalazł czarnego kawa łyk
jadłem jadłem aż się zadkałem
goła baba
W kupce? Do proktologa! Albo do mojej ciotki. Tej z sanepidu.
NeandertoLis
2017-03-02 04:20:58 UTC
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
[...]
to ja też się pochwale
moja małżowinka ma ciotke w ameryce
jadłem jadłem aż się zadkałem
ikov
2017-03-02 09:35:53 UTC
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
I sąsiadkę w poważaniu.
goła baba
2017-03-03 10:43:31 UTC
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
I dwa promile we krwi, codziennie.
NeandertoLis
2017-03-03 13:45:36 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
I szybki jak rzuff. Albo
ślimag.
No wiecie, ja tu poważnie o
głupotach a Wy winniczki na
talerzu.
To ja też poproszę!
[...]
od sąsiadki to tylko plotki wyciekają
w przeciwieństwie do ciotki
jadłem jadłem aż się zadkałem
kwaczy
2017-03-06 06:45:39 UTC
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
I szybki jak rzuff. Albo
ślimag.
No wiecie, ja tu poważnie o
głupotach a Wy winniczki na
talerzu.
To ja też poproszę!
Bo to ciotka plotka od pana tikitaka.
ikov
2017-03-06 08:01:27 UTC
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Ufam wszystkim, uff uff.
Widzę, że jestes nieźle
zaduffany.
I szybki jak rzuff. Albo
ślimag.
No wiecie, ja tu poważnie o
głupotach a Wy winniczki na
talerzu.
To ja też poproszę!
Bo krasnal to taka chała Bała.
goła baba
2017-03-11 14:13:55 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by NeandertoLis
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by ikov
[...]
Bo to ciotka plotka od pana
Bo krasnal to taka chała Bała.
BałaŁajka się jak leciała jak strzała, szczała jak leciała.
ikov
Bo zapomnieli łańcucha od budy odpiąć.
kwaczy
orbitowała aż oczy z orbit wyszły.
goła baba
A włosy z cebulek.
kwaczy
Czyli szczypiornista.
ikov
Łupieżca raczej.
goła baba
Zabierz facetowi szampon.
ikov
Szamponurek a bez włosów chodzi.
kwaczy
Ale za to na ręcach
goła baba
2017-03-21 14:22:36 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by NeandertoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by NeandertoLis
Post by ikov
Post by goła baba
[...]
Towar macany należy do macanta. No chyba że w markecie, stare baby
wszystko macają, obrzydlistwo kupować. Wiem, bo sama macam.
ikov
Uważaj na ochronę sklepową - mogą mieć łaskotki.
kwaczy
A drogie to? do ciasta potrzebuję.
goła baba
Robisz ciasto?! To jest jakiś grubszy wałek.
ikov
Masz, babo, placek?
goła baba
Mam mieć. Mak posiany?
ikov
Trzeba oddzielić od piasku. Już poprosiłem - kop ciuszka.
goła baba
Znany dealer. Współpracuje z gangiem gołębi. Ma cochę i tkę chrzestną.
ikov
Stąd ten nowy model dyni w garażu...
kwaczy
Cicho, tylko wehikuł czasu to byłby cud testuję.
ikov
W latach 70-80 najpopularniejszym wehikułem wczasów był maluch.
goła baba
Żuk, tarpan, syrenka i inne niesamowite zwierzęta.
ikov
Padlina jeszcze za życia.
goła baba
Zombie.
ikov
Wersja PRL to ZOMObije.
goła baba
a kto nie wypije, tego we dwa kije.
Marcin Bielewicz
2019-06-07 19:45:29 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
We dwa USB-sticki.
http://c11.thera.pl
goła baba
Styknie w try miga.
kwaczy
Czyli minimum cztery giga.
goła baba
Wyszła Lady Gaga. Ale za raz wróci.
ikov
Zza Lady Baba łypie okiem na klientów. Bałdzo niepłofesjonalnie.
goła baba
Łypać okiem? Nie znam tego, muszę się przerzucić z tvpabc na połnhub.
kwaczy
Północny Hub transferowy gazu będzą otwierać w południe.
goła baba
Kurde, nie zdążyłam. I co teraz?
ikov
W południe, punkt 18:14, są jeszcze bilety, prawie nieskasowane.
kwaczy
2019-06-14 07:08:54 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Marcin Bielewicz
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Drugie otwarcie za 3 dni, po siedmiokrotnej wymianie prezesów. W
międzyczasie będzie jeszcze otwarcie połówkowe.
ikov
2019-06-14 07:12:09 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Marcin Bielewicz
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
1/8 finałowego otwarcia z dogrywką. Padną 3 bramki i dwóch pracowników
ochrony.
goła baba
2019-06-15 06:12:34 UTC
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Marcin Bielewicz
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Dobra, myślałeś, że dam się nabrać, ale tyle o piłce wiem. Bramki są 2.
Dwie.
kwaczy
Było ich dwie, w każdej z nich golkiper, ale każda z nich stanowiła cel.
goła baba
Ja to mam cela, jak drużba z wesela.
Marcin Bielewicz
http://c11.thera.pl
goła baba
Tik.
Marcin Bielewicz
2019-06-25 09:58:43 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Marcin Bielewicz
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
[...]
Nigdy nie wiedziałem, czy.
http://c11.thera.pl
ikov
Czy Ty tak? Czy ona tak? Zatem ogłaszam Was
Marcin Bielewicz
2019-06-26 07:08:46 UTC
Post by ikov
Post by Marcin Bielewicz
[...]