provident
goła baba
2017-12-29 16:46:31 UTC
Czy komuś pożyczyć Szczęśliwego Nowego Roku? Niska marża.
kwaczy
2017-12-30 20:06:18 UTC
u mnie można oddawać w 12 ratach na 0%.
ikov
2018-01-02 07:34:47 UTC
Teraz oby do Czech Króli wytrzymać z tymi procentami.
kwaczy
2018-01-02 07:44:04 UTC
Ciężej bez procentów wytrzymać.
goła baba
2018-01-02 10:00:46 UTC
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by goła baba
Czy komuś pożyczyć Szczęśliwego Nowego Roku? Niska marża.
u mnie można oddawać w 12 ratach na 0%.
Teraz oby do Czech Króli wytrzymać z tymi procentami.
Ciężej bez procentów wytrzymać.
Mogę podwyższyć do 19, bo 40% to już lichwa. A nie jestem krwiopijcą.
Tylko zwykłym pijcą.