0202122
djjdieje
2021-11-03 19:50:26 UTC
Dzwoni?
--
-- test

----Android NewsGroup Reader----
NAtoLis
2021-11-04 21:43:18 UTC
Post by djjdieje
Dzwoni?
dzwonił, piachąg ma ale, zbrakło piachągnicy do piachągowania
Kwaczy
2022-02-16 20:12:15 UTC
Post by djjdieje
Dzwoni?
Przepraszam byłem poza zasięgiem, a czopy głoskowej nie miołem.
ikov
2022-02-17 07:38:50 UTC
Zasięgnąłem porady telefoniczne, ale były tylko polony.
goła baba
2022-02-23 15:58:14 UTC
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
Dzwoni?
Przepraszam byłem poza zasięgiem, a czopy głoskowej nie miołem.
Zasięgnąłem porady telefoniczne, ale były tylko polony.
wchodzi człowiek po latach, a tu nic się nie zmienia w przeciwieństwie
do tam
była Polony jest tylko jedna
KrzysiekSX
Bo tu tam cham on w pi ram idzie.
NAtoLis
2022-02-27 14:18:12 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Po latach juz się tak nie lata, tylko po jedną, teraz taksówka przywozi.
Chciałem się obnażyć w słusznym celu ale cel mi uciekł z krzykiem
ikov
Tak, sówka lata już lata, ale bardziej puchacz.
NAtoLis
2022-02-28 08:09:43 UTC
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
po sówka w latach tylko i owlucja dokucza i skrypt w kolanie pod zlewem
no i zet mi wypadywa
Chciałem się obnażyć w słusznym celu ale cel mi uciekł z krzykiem
KrzysiekSX
smutno, że aż mi sów brakuje... ale bym se pograł w basketbowl
ikov
Gra o Wielki Puchacz. Komplet wypluwek na pocieszenie.
KrzysiekSX
2022-03-16 14:48:37 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Za to wyścigi psów zdominował Sówlejówek, mimo tego, że wystąpili tylko
zawodnicy zapasowi.
ikov
2022-03-17 07:14:24 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Niech lepiej wyjaśnią, dlaczego są wyżły, a nie ma niżłów. Pewnie znów
będzie, że teoria spieskowa.
KrzysiekSX
2022-03-17 12:25:49 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Nas nie obchodzą wyżly, tylko myżły. A niżły widziane były z rycerzami Ni, jak
szczały w żywopłot.
ikov
Żygopłot jest do ścięcia zaraz francuskiej arystokracji i galaretce.
KrzysiekSX
ja bym zaczął od francuskiej grzywki, a potem nawilżył resztę włosów
goła baba
W takim razie ja dla równowagi skopię ogródek. Wkurwia mnie od tygodnia.
KrzysiekSX
2022-03-25 09:41:48 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Może tak być z powodu problemów z rowem... ja bym w takiej sytuacji skopał bez
ogródek.
ikov
2022-03-28 12:57:57 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by NAtoLis
Post by ikov
Post by NAtoLis
Post by goła baba
Post by ikov
Post by Kwaczy
Post by djjdieje
[...]
Trzeba było brać mniejsze działki i krótsze ścieżki sypać, a tak to sie
moze skonczyc w sadzie.
KrzysiekSX
a w zasadzie to widać białe myszki (na skutek obfitego polewania karniaszonków)
goła baba
2022-04-01 11:18:53 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
A w kwasie to nic nie widać. A jak masz kwasy z sąsiadem to i nie
słychać nawet dzień dobry.
ikov
Żadnych kwasów, trzeba mieć zasady. Żadnej chemii.
KrzysiekSX
Teraz bez chemii to można co najwyżej zasadzić kopa w dupę.
goła baba
Bez chemii to się można zasadzić najwyżej na dziki w lesie.
KrzysiekSX
Najniższe popędy wyzwala i prowadzi do zoofilii chemia między myśliwym i dzikiem.
ikov
Dla myśliwego wszystko jest dzikiem, jest na tym punkcie wprost dziki.
goła baba
2022-04-06 12:29:15 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
A dla dzika wszystko jest mysliwym, ciągle o tym myśli.
A ja myślę, jak zmienić temat...
Chcesz może coś z avonu?
KrzysiekSX
2022-04-06 15:57:00 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Bez chemii włosy są matowe, łamliwe i dziczeją im końcówki, za to z chemią
często wypadają.
ikov
Zdziczałe końcówki to także domena nastolatków, ale chyba nie wypadają.
KrzysiekSX
2022-04-11 08:09:32 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Zdarza się, że jak końcówka zbyt długo nie rozdziczona, i budynki wysokie, to
może wypaść, żeby ją potem wziąć z bruku.
goła baba
2022-04-12 09:38:39 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Bruk mi czusu i pieniundzy.
Z tym Uvonem to było na powużnie.
KrzysiekSX
Jak mawiał Katalog z Avonu: bruk i beton pasują do siebie jak burak i baran.
goła baba
2022-04-19 08:15:16 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Trudno mi się ustosunkować, gdyż mam zamiast krwi majonez, do tego
wszystko mi się chrzani.
Kwaczy
2022-04-19 10:45:15 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Może spada Ci cholerasterol, weź dawkę przypominającą sałatki z
podwójnym majonezem.
KrzysiekSX
2022-04-20 10:47:44 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Przyszynkuj się na kłopoty, uważaj na ukryte wędliny, bo jak je zachaczysz, to
spadną na Cibie pęta.
ikov
2022-04-21 12:44:30 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Jeśli powiesz że podwędzisz szyszynkę to nie wiadomo, czyś złodziej,
wędzarz czy jąkała.
KrzysiekSX
2022-04-22 07:57:19 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Słyszaszałem że kradną nerki, płuca albo inne podroby, ale żeby szyszynkę? to
jakiś fetyszysz?
ikov
Podrabiają z niej podróbki drobiowych podrobów.
goła baba
Może bym i kupiła, ale nie mam drobnych. Grubych tez nie.
KrzysiekSX
2022-04-26 11:31:07 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
[...]
To sie dobrze składa, bo nie są na sprzedaż. A w ogóle to się teraz płaci w
naturze, bo po 9 miesiącach są dywidendy 500 co miesiąc.
goła baba
2022-04-27 12:11:56 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Dziwne. Moje podroby się nie składają na nic, tylko głównie szwankują,
zwłaszcza wątróbka a przecież wiadomo, że do wątróbki zawsze brandy.
Ja tam chętnie te dywidendy oddam, te akcje nie były ich warte.
KrzysiekSX
2022-05-10 16:21:58 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Ja tam chętnie te dywidendy oddam, te akcje nie były ich warte.Trzeba uzywac orginalow a nie podrobek... brandy z wątróbką bym zastąpił przez
brandy z Biedronki. A dywidendy można przekazać spółce matce.
goła baba
2022-05-11 11:58:03 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by goła baba
[...]
Matka powiedziała, że w żadne spółki ze mną nie wchodzi. Coś czuję, ze
chodzi o kasę z komunii.
ikov
2022-05-11 13:57:17 UTC
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by Kwaczy
Post by goła baba
[...]
Mam nadzieję że moja mama nie wie, że te 2000 zł na drożdżówkę, co mi je
dała rano, przed szkołą we wtorek 3 marca 1992 r. wydałem na gumę turbo
i lizak-serduszko. Mamo, jeśli to czytasz, to zapomniałem powiedzieć...
KrzysiekSX
Będziesz mógł odkupić winy za rok, akurat drożdżówka będzie znowu kosztować 2000zł
ikov
Szneka z glancem zawsze w moim sercu
KrzysiekSX
Szneke z serecem wyjadam na glanc.
goła baba
2022-05-30 06:33:44 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Glanc z sercem wyjadam ze szneki. Ale i tak ze wszystkich łakoci
najbardziej lubię ser.
Wszyscy, widzę, z Wielkopolski.
KrzysiekSX
2022-05-30 07:38:00 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Człowiek może wyjechać z Wielkopolski, ale Wielkopolska z człowieka nigdy.
btw czy wiecie, że Wielkopolska jest mniejsza niż Polska?
goła baba
Nie! A Małopolska?
KrzysiekSX
A Małopolska leży na południu, a dokładnie po południu.
goła baba
To nie zdążę. Chyba, że ktoś mi pomorze.
ikov
Jasne że Pomorze, nawet jak nie może.
KrzysiekSX
A właśnie że nie, bo tam jest depresja.
ikov
Dopiero odpowiadam, bo co nagle, to po
goła baba
2022-06-22 11:37:30 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
zaledwie 100 zł przesyłka gratis na szopi pi pi pi pi

nie wiem, czy nie za mało pi
ikov
Nie wiem, zawsze przy trzecim wychodzę postać na parapecie od zewnątrz.
goła baba
To taki jakby pet?
ikov
2022-06-30 11:12:27 UTC
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Trzymam go razem z solem i lotnią za wanem. Doksalnie maja podobne metry
dzięki laksie, albo mam liż oka i źle widzę.
KrzysiekSX
ma 90 stopni czy kąt prosty? noi można dostać.
ikov
2022-07-19 06:20:24 UTC
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
W 100° kot będzie rozgotowany.
Kąt znaczy.
KrzysiekSX
a skąt jesteś? bo kątrola chce się z skąsultowć z tym kotem.
ikov
Kładę koty pokotem, a potem kątówką na kotlety.
KrzysiekSX
Brzmi smakotwicie. A próbowałes z woka? albo jak modelki z kotwoka?
Kwaczy
2022-07-26 07:48:19 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
[...]
Ja spróbowałem wrzucić koty do kotłowni. Złapały wszystkie myszy i
ogrzały piec.
KrzysiekSX
W senniku złapana mysz to symbol spóźnienia się, więc czy okres będzie o czasie?
Kwaczy
2022-10-14 08:34:21 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
[...]