lato
goła baba
2020-02-25 10:03:09 UTC
2020-02-25 10:53:51 UTC
2020-02-25 12:43:37 UTC
2020-02-25 13:28:51 UTC
2020-02-25 14:50:10 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Kto czeka?
Ja również gotówkę.
Zbliżeniowo za gotówkę.
Satysfakcja gwarantowana?
Ja ostatnio dużo czekałem, ale się przestraszyłem, że czekanie ustało,
ale dziewczyny przecież lubią brąz.
goła baba
Ale wolą złoto.
KrzysiekSX
To pewnie dlatego się mówi że kobiety tozło.
ikov
Chcą miedź wszystko dla siebie.
kwaczy
Szczególnie te, co robią za przewodniki.
KrzysiekSX
Te to są 'pod napięciem' i 'nie dotykać'.
kwaczy
Napięcie się stoi, można też mieć otwór w skarpecie napięcie.
KrzysiekSX
Również napięcie się obraca trzy razy i spluwa przez lewe ramię.
Jakub Danecki
Ale jak już strzeli to i do głowy.
kwaczy
Jakub! Kupę i kopę lat! Jak zaporożec, sprzedałeś?
ikov
Trzy razy, zawsze wraca.
KrzysiekSX
A to się nie odmienia 'zaporożanin'?
goła baba
A co to jest? Zaporożce są jak jednorożce - nikt ich nie widział.
Jakub Danecki
Pojechałem do korpo zaporożcem i tak wsiąkłem, że wszyscy wymiękli.
goła baba
W korpo same mięczaki. Najbardziej lubię z masłem i czosnkiem.
Jakub Danecki
W korpo nie ma miejsca na przyjemności. No chyba, że w toalecie.
kwaczy
O ile wifi tam sięga.
KrzysiekSX
Jak rura stara w kiblu, to można liczyć że jakiś zwierzak z kanałów cie poRATuje.
Jakub Danecki
Tylko te BUGi mogą ugryźć w ZADek.
goła baba
Jak to czytam, to czuję się elektronicznie wykluczona.
KrzysiekSX
2020-03-04 10:40:51 UTC
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
[...]
Musisz się wkluczyć do klucza klaczek kluczącego po Kluczborku w poszukiwaniu
klusek.
kwaczy
Pomidor!
goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
KrzysiekSX
To gdzieś sie tańczy czaczę przez dwa 'cha,cha'???
goła baba
W Chechach.
kwaczy
W Chechach.Z tym ich językiem zawsze są hehe i hyhy
Jakub Danecki
A co je na tem divneho?
goła baba
Svet. Jak rekl krtek.
Jakub Danecki
2020-03-06 10:48:56 UTC
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Również napięcie się obraca trzy
razy i spluwa przez lewe ramię.
Ale jak już strzeli to i do głowy.
Jakub! Kupę i kopę lat! Jak
zaporożec, sprzedałeś?
A to je poruhane.
goła baba
Ano jak poruhane, tak davaj paznakomimsja.
Jakub Danecki
A to nie je po ptakach, a jakźe?
goła baba
Niektóre ptaki odleciały, inne przylatują.
KrzysiekSX
Nie ma co żałowac tych co odleciały, bo to mogło być przez syfilis.
goła baba
Ręce o(d)padają.
kwaczy
Ta wiadomość mnie całkowicie rozłożyła.
KrzysiekSX
2020-03-09 11:53:05 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by kwaczy
[...]
Ha! nie spodziewałeś się wirusa roznoszonego droga mailową! A trzeba było
założyć gumkę na myszke i klawiature.
goła baba
Gumki tylko recepturki na receptkę. Wiadomość w recepcji.
Jakub Danecki
Południową recepcyjkę przedmuchał wschodni wiatr zmian.
ikov
Za dużo zachodu z tym wschodem, lepiej wykorzystać z pół nocy.
KrzysiekSX
♪ ♫ ♪ ♫ i nad ranem jeszcze raz.
kwaczy
No chyba że zaśpisz, to pociąg odjedzie...
KrzysiekSX
Ciężko mi to sobie wyobrazić, bo pociąg mam zawsze.
goła baba
2020-03-13 10:31:29 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
[...]
Ja niestety muszę uważać bo pociągi są pod specjalnym nadzorem. No
chyba, że pociąg z forsą, to zawsze do usług.
KrzysiekSX
2020-03-13 10:38:34 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
[...]
Jeśli masz pierścień ograniczający uprawnienia to możesz go zdjać, bo Ci mający
pociąg tego nawet nie sprawdzają.
Jakub Danecki
2020-03-14 10:19:07 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
O ile wifi tam
sięga.
Jak rura stara w
kiblu, to można
liczyć że jakiś
zwierzak z kanałów
cie poRATuje.
Tylko te BUGi mogą
ugryźć w ZADek.
Jak to czytam, to czuję
się elektronicznie
wykluczona.
Musisz się wkluczyć do
klucza klaczek kluczącego
po Kluczborku w
poszukiwaniu klusek.
Pomidor!
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
A jeżeli to pierścień budowlano-erakcyjny?
KrzysiekSX
2020-03-16 06:44:47 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
O ile wifi tam
sięga.
Jak rura stara w
kiblu, to można
liczyć że jakiś
zwierzak z kanałów
cie poRATuje.
Tylko te BUGi mogą
ugryźć w ZADek.
Jak to czytam, to czuję
się elektronicznie
wykluczona.
Musisz się wkluczyć do
klucza klaczek kluczącego
po Kluczborku w
poszukiwaniu klusek.
Pomidor!
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
To sie będzie walić.
goła baba
2020-03-16 09:30:39 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
[...]
Wróżka normalnie. Co tu robić innego w tych czasach, tylko pić, jeść i
walić jak Tamagochi. One ring to rull them all.
KrzysiekSX
2020-03-16 09:50:44 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
Tamagochi to jest to pudełko co się chodzi po mieście i zbiera wirusy?
kwaczy
2020-03-16 10:27:55 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
Tama go czci, to chyba jakaś religia wśród bobrów.
KrzysiekSX
2020-03-16 11:21:17 UTC
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
[...]
To że se któraś nie goli, to jeszcze nie powód żeby ją od bobrów wyzywać... No
chyba że ma wystające zęby.
ikov
2020-03-16 23:00:50 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
Łatwiej jej gryźć drewno z próchnicą.
KrzysiekSX
2020-03-17 06:51:53 UTC
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
Czyli to druidzi w celu walki z próchnica wymyślili pastę do zębów.
ikov
2020-03-24 22:39:53 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Cha, cha. Bynajmniej.
To gdzieś sie tańczy czaczę
przez dwa 'cha,cha'???
[...]
Nie, to ruskie wynaleźli w łazience we Wrocławiu w 1945.

goła baba
A mańkut?
KrzysiekSX
Ma i tak przesrane, nawet głupiego kubeczka dla leworęcznych ciężko kupić.
Jakub Danecki
Właśnie, nie każda myszka jest dla leworęcznych.
ikov
2020-03-03 07:00:19 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
[...]
Lepsze modele mają wygodny touchpad i trackpoint, na sucho działają
jednak gorzej.
kwaczy
Dlatego kupują angielskie samochody.
goła baba
Ale w nosie gorzej się dłubie. Chyba, że ktoś ma dwiel lewe rece.
Jakub Danecki
Zawsze można przekręcić nos.
kwaczy
Nieee..... nie dłubaliście nigdy w nosie przez gardło?
KrzysiekSX
Sobie czy komuś?
Jakub Danecki
Ale że dla przyjemności, czy nie?
goła baba
Ale swojej czy cudzej?
KrzysiekSX
Problem facetów bi: do buzi dawać czy brać?
goła baba
2020-03-04 11:27:04 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
[...]
Zanim weźmiecie cokolwiek do buzi - umyjcie to! Koronawirus czyha, nie
mylić z kolonoskopią, która też czeka każdego kiedyś.
kwaczy
Na kolana i z kopa? To ja podziękuję, wolę się napić piwa.
goła baba
Dobra, napij się. Ale potem... na kolaaanaaa!!
KrzysiekSX
Przepraszam, czy chodzi o qtasa?
goła baba
2020-03-05 09:37:12 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
[...]
Uderz w stół, a głodnemu chleb na myśli, a biednemu wiatry w oczy, a
wierzącemu krzyżyk na drogę.
kwaczy
Uderzyłem w stół. Rozprawę o pobicie mam w piątek.
KrzysiekSX
Nieeee, tylko nie skecz z martwym papugą!
kwaczy
Nie skaczę. Martwa papuga nie leci. Siedzimy za biurkiem i pijemy kawę.
goła baba
uff, dobrze, że nie bijecie kawki.
kwaczy
Franza nie trawię.
Jakub Danecki
2020-03-06 10:50:52 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Ma i tak przesrane, nawet
głupiego kubeczka dla
leworęcznych ciężko kupić.
Bo to straszna franca, żylasta do tego.
goła baba
2020-03-06 19:11:23 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Ma i tak przesrane, nawet
głupiego kubeczka dla
leworęcznych ciężko kupić.
France najlepiej leczy rtęć. Parle wu?
Jakub Danecki
2020-03-08 01:15:37 UTC
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Lepsze modele mają wygodny
touchpad i trackpoint, na
sucho działają jednak gorzej.
Dlatego kupują angielskie
samochody.
Parlę, parlę, nawet siedziałem tamże, ale mnie wypuścili.
goła baba
Opowiedz nam swoją historię.
kwaczy
Tylko krótko i nie na temat.
Jakub Danecki
2020-03-09 19:14:33 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Lepsze modele mają wygodny
touchpad i trackpoint, na
sucho działają jednak
gorzej.
Dlatego kupują angielskie
samochody.
Howgh!
KrzysiekSX
2020-03-10 07:49:14 UTC
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Lepsze modele mają wygodny
touchpad i trackpoint, na
sucho działają jednak
gorzej.
Dlatego kupują angielskie
samochody.
Ja slyszalem, że HowghDP!
Jakub Danecki
2020-03-10 09:17:46 UTC
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
[...]
Dobra, napij się. Ale potem... na
kolaaanaaa!!
Ale zę "hO W Du Pę"?
goła baba
To Mikołaj!
kwaczy
Mikołaj raczej do komina wchodzi...
Jakub Danecki
Ale dzieci lubi... Czy to odwrotnie było?
KrzysiekSX
Dobry Mikołaj to i prze rurę od pieca gazowego wejdzie.
Jakub Danecki
Zawsze mówiłem, że to perwert.
ikov
On? Przecież każdy chce sięgnąć do jego wora.
KrzysiekSX
Dont wory, do laskę.
kwaczy
Niby święty, ale laskę ma wypolerowaną.
KrzysiekSX
To pewnie przez s-sanie.
goła baba
Ssie mnie w dołku.
kwaczy
A to wygodnie tak?
KrzysiekSX
2020-03-18 11:30:26 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
[...]
co prawda cwelowi się nie przyfarciło, ale klawisze przez judasza widzieli i
bili brawo. A wogóle to się mówi 'na dołku'...
Jakub Danecki
2020-03-05 12:39:28 UTC
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by goła baba
Post by KrzysiekSX
Post by goła baba
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
Post by kwaczy
Post by Jakub Danecki
Post by goła baba
Post by kwaczy
Post by ikov
Post by Jakub Danecki
Post by KrzysiekSX
[...]
A tak narzekają, że sądy niemrawe. A tu mrawe, tylko wybiórczo?